کسب رضایت‌مندی مردم در اولویت مدیریت مسئولان باشد

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۷۱۳۴
کسب رضایت‌مندی مردم در اولویت مدیریت مسئولان باشد
وزیر کشور، با بیان اینکه باید به دنبال اولویت‌های رضایت‌مندی مردم در مدیریت باشیم، گفت: مردم باید احساس کنند که مسولان با تمام توان در خدمت آنها هستند و شناخت عمیق، گسترده و کاملی از ظرفیت ها برای خدمات رسانی بهتر، دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر احمد وحیدی در جلسه بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال استان زنجان (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی (SDI) و پروژه شهروندسپاری شهرداری)، با تاکید بر اهمیت کسب رضایت مردم اظهارداشت: در این خصوص باید نظرسنجی ها انجام و نظرات مردم، در اولویت بندی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اقدامات مدیران باید  به گونه ای باشد که  احساس رضایت مردم محسوس باشد.

وزیرکشور  شناخت ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق برای دستیابی به توسعه سریع و منطقی را ضروری عنوان کرد و گفت: برای مدیریت آنها  نیز باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وحیدی با اشاره به اینکه در بسیاری از مواقع، ظرفیت های موجود را به درستی نمی‌شناسیم اظهار داشت: در حالیکه زیست بوم و توان اکولوژیک مناطق باید  از طریق نقشه  و اطلس  به درستی معرفی شود و در چنین شرایطی امکان بارگذاری های توسعه ای وجود خواهد داشت تا  با انجام به موقع  بهترین کار، مقدمه و زیرساخت لازم  در راستای توسعه سریع و منطقی فراهم می شود.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت دقیق، بعد از شناخت ظرفیت ها، تصریح کرد:  این امر، در استان هایی مانند زنجان که در بسیاری از موارد می تواند در سطح کشور الگو باشد ، بسیار مهم است.

وزیر کشور افزود: شاید در برخی از استان‌ها بنا به دلایلی نتوان به راحتی مدل سازی کرد ولی در زنجان می توان این کار را انجام و به دیگر استانها توسعه داد که منوط به مدیریت یکپارچه ای است که باید شکل بگیرد.

وحیدی به اهمیت مدیریت یکپارچه راهبردی نیز اشاره کرد و گفت: مسائل نباید فقط از منظر راهبردی دیده شود بلکه مسائل روزمره نیز  باید مورد رسیدگی قرار گیرد و مشکلات مردم حل شود.

وی خاطر نشان کرد:  این به این معنی است که نگاه های روزمره، نباید ما را از نگاه راهبردی برای مدیریت و حرکت رو به جلو، غافل کند.

وزیر کشور، با بیان اینکه  در الگوی توسعه و پیشرفت، برنامه ها باید به‌روز شود تا به عنوان پایه مدیریت یکپارچه قرار گیرد،گفت: در مدیریت یکپارچه، آسیب های اجتماعی نباید از دید پنهان بماند که در این مورد هم  الگوسازی مهم است.

وحیدی تاکید کرد: علاوه بر مدیریت اجتماعی، موضوع جهاد تبیین  هم برای توجیه جوانان نسبت به دستاوردهای انقلاب باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام

 

نظر شما