لزوم نظارت مضاعف بر مضاعف مضاعف کشاورزی و خوراکی

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۶:۲۸
کد خبر: ۱۴۵۰۴۸۰
لزوم نظارت مضاعف بر مضاعف مضاعف کشاورزی و خوراکی
فرماندار زنجان گفت: در راستای مقابله با شیوع انواع بیماریهای غیر واگیردار و صعب العلاج نیاز به عزمی جدی در زمینه نظارت کافی بر نحوه کشت و تولید محصولات کشاورزی و خوراکی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در نشست با مدیر عامل و اعضای فعال انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در زمینه جذب و ساماندهی ظرفیت خیّرین خوش درخشیده است افزود: بایستی در کنار توسعه چنین ظرفیت هایی، عمدتاً بدنبال اصلاح الگوی زندگی بویژه سبک غذایی بوده تا شاهد کاهش شیوع انواع بیماریهای غیر واگیردار و هزینه بر برای دولت و مردم باشیم.

فرماندار زنجان یکی از مهمترین نیازهای امروزی را نظارت کافی و کامل بر نحوه کشت محصولات کشاورزی و تولید انواع مواد خوراکی دانسته و گفت: با توجه به تاثیر سبک غذایی بر سلامت جسمی آحاد افراد جامعه، دستگاههای مربوطه بایستی فرآیندهای شکل گیری و تولید انواع مواد غذایی را تحت کنترل اساسی داشته و از استفاده بی رویه موادی چون سموم کشاورزی که می توانند مبتلابه انواع خطرات جانی برای مصرف کنندگان باشند، جلوگیری نمایند.

نماینده عالی دولت در زنجان در بخش دیگری از صحبت های خود به تاثیر موفقیت های چنین سازمانهای مردم نهاد در زمینه ترغیب سایر افراد به انجام امورات خیّرانه اشاره داشته و عنوان نمود: در سایه چنین دستاوردهایی روز به روز شاهد گسترش فرهنگ نیک اندیشی در زنجان هستیم.

خالقی ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه عوامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، ثمرات این دسته از فعالیتها را ارتقای میزان رضایتمندی عموم از وضعیت کلان بخش درمان خاطر نشان ساخت.انتهای پیام

 

 

نظر شما