جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۴۵۴۰۸۵
جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز
این جلسه با حضور صالحی دادستان، نوری آرا شهردار،نژادحسینی بخشدارو روسای ادارات مرتبط به ریاست محبی فرماندار شهرستان خرم‌دره برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

این جلسه با حضور صالحی دادستان،  نوری آرا شهردار،نژادحسینی بخشدارو روسای ادارات مرتبط به ریاست محبی فرماندار شهرستان خرم‌دره برگزار گردید.

در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت ساخت و سازها در حوزه شهری و روستایی توسط شهردار و بخشدار ارائه شد.سپس رئیس اداره جهاد کشاورزی به ارائه گزارش در حوزه خود پرداخت.

فرماندار وجود حساسیت در میان مسئولان مربوط به پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز را بسیار مهم دانست و گفت دستگاه‌های متولی امر و مراجع صدور پروانه علاوه بر کنترل و نظارت بر ساخت و سازها مکلفند از هر گونه تخلف ساختمانی خارج از پروانه به وسیله ماموران خود جلوگیری کنند و اجازه ندهند این عمل خلاف قانون به سرانجام برسد.

دادستان عمومی و انقلاب ضمن تشکر و قدردانی از تشکیل این جلسه در اولین روزهای سال بر حمایت کامل و قاطع دستگاه قضایی از متولیان امر پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کردند و خواستار افزایش هماهنگی‌های ادارات مربوطه برای اجرای احکام بازدارنده و مقابله‌ای در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز شدند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز