کسب رتبه پنجم ایجاد اشتغال در کشور برای استان زنجان

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۸:۲۴
کد خبر: ۱۴۷۹۴۲۶
کسب رتبه پنجم ایجاد اشتغال در کشور برای استان زنجان
مجید خلیلی خشنود در نشست استاندار زنجان با مدیران پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان، گفت: اقدامات خوبی در تحقق برنامه های اشتغالزایی در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مشاور عالی استاندار زنجان گفت: استان زنجان سال گذشته در تحقق برنامه‌های اشتغالزایی، رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد.

مجید خلیلی خشنود در نشست استاندار زنجان با مدیران پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان، افزود: اقدامات خوبی در تحقق برنامه های اشتغالزایی در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی از نظر اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی استان نداریم و ظرفیت جذب در واحدهای تولیدی استان وجود دارد.

مشاور استاندار زنجان گفت: عمده چالش ما در استان مربوط به دانش آموختگان دانشگاه ها است که در این خصوص، بخشی از برنامه های اشتغالزایی را با تکیه بر فعالیت های دانش بنیان دنبال می کنیم.

سهم زنجان از هدفگذاری ایجاد اشتغال در سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۷۰ فرصت شغلی تعیین شده بود که بر اساس اعلام مسئولان بر پایه آمارهای ثبتی دستگاه های اجرایی در سامانه رصد، این هدفگذاری به میزان ۱۱۶ درصد - بیشتر از هدف تعریف شده- تحقق یافت.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز