فرماندار زنجان: سعی می‌کنیم هیچ خدشه‌ای به اعتماد مردم وارد نشود

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۱:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۲۵۲۵
فرماندار زنجان: سعی می‌کنیم هیچ خدشه‌ای به اعتماد مردم وارد نشود
فرماندار زنجان گفت: همه تلاش‌ها بر این است که موارد لازم قانونی در مراحل استعفاهای اعضای شورای شهر زنجان اجرا شود تا خدشه‌ای به اعتماد مردم وارد نشود.

به گزارش برنا؛ پرویز خالقی صبح امروز (۱۶ خردادماه)  در مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر زنجان، با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی نادرست سبب زیر سوال رفتن اعتماد عمومی نسبت به رسانه‌ها می‌شود، عنوان کرد: نداشتن اطلاعات دقیق و درست زیبنده رسانه‌ها نیست و عملکرد آنها را زیر سوال می‌برد.

وی با یادآوری اینکه نمی‌گوییم رسانه حتما باید اخبار مثبت را مخابره کنند یا مداح مدیران و مدیریت‌ها شود، تصریح کرد: انتطار داریم رسانه‌ها با قلم قوی خود در کنار نقدهای منصفانه، اخبار و اطلاع‌رسانی دقیق داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه گاهی شاهد مطرح شدن مباحثی همچون کمیته تحقیق در رابطه با استعفای تعدادی از اعضای شورای شهر زنجان هستیم، افزود: این امر در حالی است که اصلا کمیته‌ای به نام کمیته تحقیق وجود ندارد که استعفاهای اعضای شورای شهر در آنجا بررسی، قبول و یا رد شود.

خالقی با توضیح اینکه با ترکیبی که شورای شهر زنجان در این دوره داشت کوچک‌ترین نگرانی و دلهره‌ای نداشتم که اتفاقی در شورای شهر خواسته یا ناخواسته مانند برخی از شهرها رخ دهد، افزود: وقوع برخی از مسائل در شوراهای شهر علاوه بر اینکه برای مردم و مسئولان هزینه ایجاد می‌کند، بر روی کاهش اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی نیز تاثیرگذار است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه وقتی استعفا از سوی رئیس شورای شهر به دست فرماندار می‌رسد، فرماندار دستور رفتن موضوع به کمیته تطبیق را صادر می‌کند، افزود: برخی متاسفانه کمیته تطبیق را با فرماندار اشتباه می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش‌ها بر این است که موارد لازم قانونی در همه مراحل اجرا شود تا خدشه‌ای به اعتماد مردم وارد نشود، ادامه داد: با توجه به همین موضوع، موارد در بازه زمانی قانونی و مطابق با نص صریح قانونی خود صورت گرفت و سعی‌مان بر این شد تا هیچ‌گونه رکود و توقفی در روند اجرایی شورا پیش نیاید.

این مسئول با یادآوری اینکه تلاش‌مان بر این بوده که در انجام خدمات کم‌فروشی نکنیم، متذکر شد: باید تلاش کنیم از بروز تفرقه پرهیز شود زیرا در محیط آرام کارها بهتر انجام می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز