فرماندار زنجان در دیدار با اعضای خانه احزاب استان زنجان:

سهم خواهی، آفت جدی احزاب کشور است

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۳:۱۱
کد خبر: ۶۶۲۷۱۷
سهم خواهی، آفت جدی احزاب کشور است
شکل آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، با حساس کردن جامعه و خود کنترلی حل و فصل می‌شود نه با پلیس که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ رضا عسگری فرماندار زنجان در دیدار با اعضای اجرایی خانه احزاب استان زنجان با اشاره به نقش مطالبه گری احزاب، سهم‌خواهی را آفت جدی احزاب کشور عنوان کرد و گفت:  الزام کار سیاسی داشتن دغدغه اجتماعی است.

فرماندار زنجان در دیدار با اعضای خانه احزاب استان زنجان با اشاره به نقش مطالبه گری احزاب، سهم‌خواهی را آفت جدی احزاب کشور عنوان کرد و گفت:  الزام کار سیاسی داشتن دغدغه اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه کارکرد احزاب مدیریت افکار عمومی با هدف بهبود شرایط است، ضمن گلایه از برخوردهای حذفی جناحین، تفکیک قومیتی جامعه و رواج تمسخر اقوام تاکید کرد: این اقدامات خطرناک است.

فرماندار زنجان در ادامه به آسیب‌های اجتماعی دامنگیر جامعه اشاره کرد و گفت: نتیجه تغییر جدی در ذائقه ایرانی را بی‌تفاوتی خوانده و اغتشاشات را محصول بی‌تفاوتی و کاهش سرمایه اجتماعی عنوان کرد.

عسگری تصریح کرد: مشکل آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، با حساس کردن جامعه و خود کنترلی حل و فصل می‌شود نه با پلیس که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز