نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نداشتن انصاف، تهمت و کم‌کاری از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه به شمار می‌آید

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۸:۴۰
کد خبر: ۶۶۵۴۴۹
نداشتن انصاف، تهمت و کم‌کاری از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه به شمار می‌آید
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مدیران باید نسبت به بهبود وضعیت فضاهای نمازخانه ادارات اهتمام جدی داشته باشند، گفت: خوشبختانه وضعیت فضاهای نمازخانه ای ادارات و دستگاه های اجرایی استان زنجان مطلوب بوده و نسبت به گذشته بهبود زیادی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

 آیت اله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان، ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: رهبر انقلاب، مدیران یک اداره را مسئول نماز آن اداره می داند و افرادی که در راس هستند باید نسبت به رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و برپایی نماز جماعت اهتمام جدی داشته باشند. 
وی بر ضرورت برپایی نماز جماعت در ادارات دولتی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه بیش از 85 درصد ادارات دولتی در استان در اهمیت به نماز توجه جدی دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در انتخاب مسئولان نمازخانه ادارات دقت لازم را داشته باشند، یادآور شد: باید افراد دارای صلاحیت برای احراز این مسئولیت انتخاب شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رعایت تقوا در جامعه و توجه به حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: نداشتن انصاف، دروغ، سوء ظن، تهمت، حب و بغض بر اساس هوای نفس و کم‌کاری همگی از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه است که تمامی این موارد مانع نزول برکات آسمانی می شود.

 

 

 

 


.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز