فرماندار خرم‌دره خواستار شد؛

تنظیم بازار شب عید و ذخیره و توزیع میوه

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۱:۴۲:۵۶
کد خبر: ۶۶۶۴۹۱
تنظیم بازار شب عید و ذخیره و توزیع میوه
فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به ضرورت تنظیم بازار در ایام نوروز و شب عید، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب جهت خرید و ذخیره میوه مورد نیاز شهرستان و همچنین مکان‌یابی مناسب جهت توزیع آن در سطح شهرستان اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ برنامه ریزی دقیق در در این ایام  تنظیم بازار شهرستان خرم دره، با اشاره به قرار داشتن در آستانه ایام نوروز و اهمیت تنظیم بازار در تهیه اقلام مورد نیاز مردم اظهار کرد: وظیفه ستاد تنظیم بازار شهرستان نظارت و برنامه ریزی دقیق در تهیه و توزیع کالاهای ضروری بازار عید در روزهای پایانی سال است تا مردم در شب‌عید و سال جدید آرامش خاطر بیشتری در تامین مایحتاج خود داشته باشند.
وی هدف از برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار به ویژه در آستانه ایام نوروز را بررسی وضعیت بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی عنوان کرد و بر تامین کالاهای اساسی و با قیمت و کیفیت مناسب تاکید کرد.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم دره همچنین بر تامین فراوردهای گوشتی اعم از گوشت قرمز و مرغ و سایر اقلام مورد نیاز مردم به ویژه در ایام باقیمانده سال و عید نوروز با قیمت مصوب تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی ، نظارت و کنترل بیشتر ادارات مرتبط در این خصوص شد.
در ادامه این جلسه کریمی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان خرم دره با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم  بازرسی و نظارت و ضعیت بازار تخم مرغ و اقدامات انجام شده و نمایشگاه عرضه کالا پرداخت.
در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت قیمت تخم مرغ و گوشت قرمز و سفید، اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال وتامین میوه شب عید ،سیب و پرتقال مورد نیاز مردم شهرستان در شب عید به اندازه کافی تامین و همانند سال گذشته  عرضه می شود .
گفتنی است، انتقال مکان جمعه بازار و سبزی فروشان به مکان جدید طی مدت یکماه و از طریق فراخوان به حاشیه شهر خرم دره توسط شهرداری ، برگزاری هرگونه نمایشگاه با درخواست کتبی و مجوز ستاد تنظیم بازار با اولویت اتحادیه های صنفی شهرستان از طریق دبیرخانه ستاد، انجام تمهیدات لازم برای استقرار بازار روز و شغل های سیار جهت ساماندهی آنها توسط شهرداری و اتاق اصناف و تسهیلات سفر با مشارکت اتحادیه های صنفی در آستانه پایان سال برای شهرستان از دیگر مصوبات و تصمیمات سومین جلسه ستاد تنظیم بازارشهرستان خرم دره بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز