سرپرست اداره حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان :

اجرای صحیح کارورزی یکی از چالشهای دانشگاه جامع علمی کاربردی است

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۰:۰۱
کد خبر: ۶۶۸۹۵۱
اجرای صحیح کارورزی یکی از چالشهای دانشگاه جامع علمی کاربردی است
زنوزی رئیس دفتر ارتباط با صنعت سازمان پژوهش های علمی و صنعت ، به ویژگیهای سامانه ملی کار آموزی مذکور در سهولت استفاده از آن اشاره کرد و به تشریح فرآیند ثبت نام تا جایابی دانشجو در سامانه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ کارگاه سامانه ملی کار آموزی با شرکت مراکز علمی کاربردی استان زنجان و اردبیل در ۱ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان برگزار شد.

 مهندس اسدی فرد در نشست با کارشناسان مراکز استان زنجان واستان اردبیل اظهار کرد : اجرای صحیح کارورزی یکی از چالش های دانشگاه جامع علمی - کاربردی می باشد و با وجود تمامی تلاشهای صورت گرفته این درس کارکرد صحیح خود در انتقال مهارت به دانشجویان را ندارد .

وی اظهار کرد : تحقق اهداف درس کارورزی  نیاز مند همت و عزم کارشناسان این حوزه در جهت اجرای صحیح این درس با الگوگیری از نظام استاد شاگردی می باشد . سامانه ملی کار آموزی در تسهیل ارتباط بین دانشجویان مراکز علمی کاربردی و محل پذیرش کارورز می تواند نقش موثر را ایجاد نماید .

 زنوزی رئیس دفتر ارتباط با صنعت سازمان پژوهش های علمی و صنعت به ویژگیهای   سامانه ملی کار آموزی مذکور در سهولت استفاده از آن اشاره کرد و به تشریح فرآیند  ثبت نام تا جایابی دانشجو در سامانه پرداخت.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز