مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان خبر داد؛

واگذاری ۱۹ خدمت جدید به دفاتر پیشخوان خدمات دولت

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۳:۱۸
کد خبر: ۶۸۲۳۰۵
واگذاری ۱۹ خدمت جدید به دفاتر پیشخوان خدمات دولت
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان، از واگذاری 19 خدمت جدید به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان خبر داد و گفت: این واگذاری با هدف تسهیل در فرآیند ارائه خدمات به مردم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پریسا فتحعلی بیگلو  با بیان اینکه 10 خدمت از وظایف شرکت آب منطقه ای، 8 خدمت از وظایف اداره کل استاندارد و یک مورد از خدمات اداره کل منابع طبیعی استان برون ‌سپاری شده است، اظهار کرد: با واگذاری این خدمات به دفاتر پیشخوان دولت، در روند ارائه خدمات تسهیل خواهد شد.
وی ادامه داد: موارد و خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت پس از بررسی در کمیته فنی، در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، به تصویب می رسد و ابلاغ می شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دفاتر پیشخوان خارج از ساعات اداری نیز به ارائه خدمت می پردازند، بنابراین واگذاری خدمات به این دفاتر موجب تسریع و تسهیل امور می شود.
فتحعلی ‌بیگلو همچنین به تعطیلی یکی از دفاتر پیشخوان در منطقه اسلام آباد زنجان به دلیل وجود شکایات متعدد و بروز تخلفات اشاره کرد و گفت: روشی جهت امتیاز بندی و انتقال یکی از دفاتر فعال و متقاضی انتقال به اسلام آباد به تصویب رسیده که این امر، به زودی اجرایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز