فرماندار ماه‌نشان:

اعزام جوانان به مناطق عملیاتی باعث تقویت خودباوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۸۳۶۲۳
اعزام جوانان به مناطق عملیاتی باعث تقویت خودباوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود
فرماندار شهرستان ماه‌نشان گفت: اعزام نسل جدید و جوان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور باعث تقویت خودباوری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به ویژه در میان جوانان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

مجتبی نوری در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان، اعزام کاروان راهیان نور را یکی از برنامه های ملی کشور عنوان کرد که همه ساله در کلیه استانها و شهرستانها برگزار میشود و اظهار کرد: افرادی که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند ضمن بازدید از این یادمانها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، با شهدا و امام راحل تجدید میثاق دوباره کرده و با روحیه معنوی می توانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.
نماینده عالی دولت در ماه‌نشان اظهار ادامه داد: یکی از بزرگترین اهداف و موثرترین برنامه راهیان نور، مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان در شبکه ها و کانال های فضای مجازی با تهاجم فرهنگی می خواهند به این نظام ضربه بزنند، خاطر نشان کرد: دیدن صحنه هایی که جوانان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با دشمنان بخاطر حفظ نظام اسلامی جنگیدند و مقابله و ایستادگی کردند، تاثیر بسزایی در روحیه و افکار نسل جدید خواهد داشت، لذا براحتی می توانند در برابر افکار نادرست دشمنان که به اذهان نسل جدید تزریق می شود تحلیل درستی داشته باشند.
نوری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با عبور از مخاطرات و حوادث مختلف به این عرصه و اقتدار و امنیت رسیده است، اظهار کرد: برای تمامی مردم روشن است که نظام اسلامی با عبور از خطرات، پیچ و خم و گردنه های دشوار خصوصا در دوران دفاع مقدس به امنیت و آسایش امروزی دست پیدا کرده است.
وی افزود: در جنگ تحمیلی و دوران هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان توانستند با پشتیبانی از امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز