مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان :

گنبد تاریخی سلطانیه به‌عنوان قلب تپنده گردشگری استان زنجان سهم مهمی در جذب گردشگر دارد

۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۳:۱۲
کد خبر: ۶۹۱۶۱۴
گنبد تاریخی سلطانیه به‌عنوان قلب تپنده گردشگری استان زنجان سهم مهمی در جذب گردشگر دارد
یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: موزه رختشویخانه با ۷هزار و ۷۴۴ مورد، غار کتله خور با ۳ هزار و ۶۷۵مورد و مردان نمکی هم با ۶ هزار و ۶۳۰ مورد به ترتیب بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:  

 یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ششم فروردین ماه سال جاری بیش از ۱۶ هزار و۵۹۸نفر از سایت‌های گردشگری استان زنجان بازدید کردند.از ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ششم فروردین ماه سال جاری بیش از ۱۶ هزار و۵۹۸نفر از سایت‌های گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه گنبد سلطانیه با ۱۶ هزار و ۵۹۸ بازدید درصدر بازدید جاذبه‌های گردشگری در استان  زنجان است، ادامه داد: گنبد تاریخی سلطانیه به‌عنوان قلب تپنده گردشگری استان زنجان سهم مهمی در جذب گردشگر دارد.

مدیرکل میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: موزه رختشویخانه با ۷هزار و ۷۴۴ مورد، غار کتله خور با ۳ هزار و ۶۷۵مورد و مردان نمکی هم با ۶ هزار و ۶۳۰ مورد به ترتیب بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده است.

رحمتی تأکید کرد: در مجموع بیش از ۳۲ هزار و ۴۳۹ مسافر در هلتها و مسافرخانه‌های استان زنجان اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ششم فروردین ماه سال جاری ۴۳۷ بازدید نظارتی انجام‌گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز