فرماندار ایجرود خبر داد؛

افزایش ۱۵.۱۲ درصدی آمار گردشگران نوروزی در شهرستان ایجرود

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۱:۴۸
کد خبر: ۶۹۳۳۸۸
افزایش ۱۵.۱۲ درصدی آمار گردشگران نوروزی در شهرستان ایجرود
فرماندار شهرستان ایجرود از افزایش آمار گردشگران این شهرستان در نوروز سال جدید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: آمار گردشگران نوروزی در شهرستان ایجرود 15.12 درصد رشد داشته است.

سرپرستی خبرگزاری برنا دراستان زنجان:

 اسماعیل بیات در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سال جدید گفت: در نوروز امسال ۱۴۳۹ نفر گردشگر در واحدهای اقامتی، بوم گردی و کمپ‌های شهرستان ایجرود اسکان یافته اند .
وی ادامه داد: اماکن تاریخی و گردشگری روستاهای گلابر و خویین به ترتیب بیشترین آمار گردشگران نوروزی را به خود اختصاص داده اند .
 وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی رونق و پایدار اقتصادی را در پی دارد و امسال باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حد توان از کالاهای تولید داخل استفاده کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان ایجرود در ادامه با تاکید بر افزایش بهره وری در ادارات گفت :  تکریم ارباب رجوع ، خدمت بی منت و برنامه ریزی مناسب در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در اولویت برنامه‌های ادارات شهرستان قرار گیرد.
 وی در پایان از زحمات اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان ایجرود به جهت همراهی مطلوب با میهمانان و مسافران نوروزی تشکر کرد.
 امام جمعه زرین آباد نیز در این جلسه با تبریک سال نو به شعار سال اشاره کرد و گفت : نامگذاری امسال به سال حمایت از کالای ایرانی از طرف مقام معظم رهبری نشان از درایت ایشان دارد .
حجت الاسلام و المسلمین مقدمی با تبیین اهداف شعار امسال افزود : تقویت و ایجاد اشتغال برای جوانان و بیکاران ، افزایش درآمد کشور و کاهش خروج ارز از کشور، جلوگیری از قاچاق کالا و ارتقای سطح تولیدات داخلی از جمله مهم‌ترین مولفه‌های حمایت همه جانبه از کالای ایرانی است.
 وی با اشاره به نقش دولت ، تولید کننده و مردم در تحقق شعار سال گفت : هر یک از عوامل فوق تکمیل و تقویت کننده همدیگر است و با همکاری جدی بین آنها حمایت از کالای ایرانی صورت می‌پذیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز