فرماندار خدابنده:

تولید داخلی، هویت و شناسنامه ملی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۸:۱۲
کد خبر: ۶۹۶۳۸۰
تولید داخلی، هویت و شناسنامه ملی است
فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به تعیین شعار امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی » از سوی مقام معظم رهبری، تولید داخلی را هویت و شناسنامه ملی نامید و گفت: همه مسئولان اجرایی باید برای حمایت از تلاش مضاعفی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حمید میرزایی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 97؛ با بیان اینکه ایران در بین کشورهای منطقه وضعیت مطلوب و قابل قبولی دارد که می توان با عمل به منویات مقام معظم رهبری به سرقله افتخار و بی نیازی رسید، تصریح کرد: یکی از این اقدامات برای به منصه ظهور رساندن شعار سال 97 مقام معظم رهبری، صدور دستورالعمل ممنوعیت دستگاههای دولتی از خرید کالای خارجی با وجود مشابه ایرانی آن است.
نماینده عالی دولت در شهرستان خدابنده با بیان اینکه مدیران ، مردم و تولید کنندگان سه ضلع شعار مقام معظم رهبری هستند، حمایت از تولید کنندگان کالا و خدمات توسط مسئولین در کنار استقبال از خرید کالای ایرانی توسط مردم و تولید و عرضه کالای با کیفیت داخلی توسط تولید کنندگان را مکمل تحقق پیام شعار سال و زمینه ساز توسعه اشتغالزایی و خروج از معضل بیکاری دانست.
وی با اعلام گزارشی از وضعیت اعتبارات اشتغالزایی مختص روستائیان و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت در خدابنده، به جذب 31 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی مرحله اول به شهرستان توسط بانکهای کشاورزی ، توسعه تعاون ، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک شهرستان و تسهیل در اخذ تعهدات و ضمانت های اجرایی برای بهره مندی هر چه بیشتر متقاضیان تأکید نمود.
فرماندار خدابنده همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف مدیران شهرستان در ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: از همین روزهای آغازین سالجاری مدیران باید با نشاط، پشتکار، انگیزه مضاعف و با تمام وجود برای مردم و برای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهرستان تلاش نموده و با وفاق و همدلی به رفع مشکلات بپردازند.
میرزایی در بحث تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی مردم ، عقوبت تعلل در امور مردم را پاسخگویی در دادگاه عدل الهی و قرار گرفتن در دادگاه قضاوت مردم دانست و تاکید کرد: مدیرانی که از ادامه فعالیت خود ناتوان شده و احساس خستگی می کنند، باید کنار کشیده و فضا را به افراد تازه نفس و توانمند واگذار نمایند. 
وی در پایان از حضور تیم بازرسی استانداری در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: تیم بازرسی استانداری زنجان 28 فروردین ماه به منظور بازرسی از ادارت و دستگاه های خدمات رسان در خدابنده حضور خواهند یافت که مدیران ملزم به همکاری همه جانبه با این تیم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز