نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

ارتش به عنوان دژ مستحکم، مایه دلگرمی ملت ایران است

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۹:۱۳
کد خبر: ۶۹۸۷۰۵
ارتش به عنوان دژ مستحکم، مایه دلگرمی ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یگانه ارتش مکتبی منطقه و دنیا با قدرت و صلابت تمام و برخورداری از آگاهی ‌های علمی، توانایی ‌های فنی، استحکام، انسجام و ولایت ‌مداری، به عنوان دژی مستحکم، مایه دلگرمی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  آیت اله علی خاتمی در مراسم روز ارتش، با بیان اینکه ارتش با صلابت و قدرت تمام برای پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و ارزش ‌های به ‌دست‌ آمده انقلاب شکوهمند اسلامی، ایستادگی کرده و خوش درخشیده است، اظهار کرد: وجود شهدای گرانقدر و گلگون ‌کفن ارتش و آمادگی به تمام معنا در یگان‌ های هوایی، زمینی، دریایی و موشکی، ثابت کرد که ارتش جمهوری اسلامی، بسیار مقتدر و مستحکم است.
وی با اشاره به اینکه‌ از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان قسم ‌خورده نظام و انقلاب با توطئه ‌های گوناگون و ایجاد آشوب و نا امنی، قصد از بین بردن انقلاب، تجزیه ایران اسلامی و بازگشت دوباره به دوران بردگی استکبار جهانی را داشتند، افزود: هدایت‌ های معمار کبیر انقلاب و سپس رهبری حکیمانه و فرزانه مقام معظم رهبری و احساس وظیفه و مسئولیت و ایستادگی ارتش و سایر نیروهای مسلح، نقشه ‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
آیت اله خاتمی ادامه داد: امروز به راحتی می‌ توان گفت نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر تعداد، توان، تجهیزات نظامی و امکانات دفاعی با اقتدار تمام در مقابل دشمنان قسم‌ خورده نظام و توطئه‌ های گوناگون استکبار در منطقه و در کشورهایی مانند عراق، سوریه و بحرین، ایستادگی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ ویژه شهدای مدافع حرم، گفت: امروز، چشم امید مظلومان منطقه به نیروهای نظامی، انتظامی و قوای مسلح ایران است؛ چرا که ملت ایران همواره یار و مدافع مظلومان می باشد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی، اضافه کرد: با همت و عزم مردم و همت مضاعف مسئولین، شعار مقام معظم رهبری با موفقیت در کشور محقق خواهد شد؛ چرا که در کشور، برگ زرینی از ولایت‌ مداری، دشمن ‌ستیزی، اتحاد و انسجام بین آحاد ملت و نیروهای نظامی، مشاهده می ‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز