در ادامه روند انتصاب بانوان در پست های مدیریتی استان:

سومین بانو بر مسند مدیرکلی آموزش و پرورش استان زنجان نشست

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۸۷۱۸
سومین بانو بر مسند مدیرکلی آموزش و پرورش استان زنجان نشست
در ادامه روند انتصاب بانوان در پست های مدیریتی استان،مریم رشتچی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عصر دیروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد و سرانجام پس از رایزنی ها ی صورت گرفته سکان هدایت آموزش و پرورش به مریم رشتچی رسید.

در این برنامه که معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش استثنایی وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی حضور داشتند،از زحمات چهارساله مرتضی تمجیدی که به افتخار بازنشستگی نایل شد تقدیر به عمل آمد و مریم رشتچی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد.

رشتچی سومین بانویی است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان مدیرکل در استان زنجان به فعالیت می‌پردازد و پیش از وی فاطمه کرباسی در سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خدیجه ابراهیم‌خانی به عنوان مدیرکل بیمه سلامت انتخاب شدند.

مریم رشتچی در آخرین سمت خود به عنوان عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری استان و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان فعالیت داشت و پیش از آن نیز مدیر گروه ریاضی مراکز تربیت معلم استان زنجان و رئیس مرکز تربیت معلم الزهرا(س) زنجان بوده است.

در همین راستا،مرتضی تمجیدی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رتبه علمی استان زنجان در چهار سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان زنجان رتبه چهارم کشوری را داشته است، گفت: رتبه کنکور دانش‌آموزان زنجانی در این چند سال با رشد چند پله ای روبرو بود.

تمجیدی در ادامه گفت: کسب مدال‌های مختلف کشوری و موفقیت‌های پیاپی در المپیادهای علمی نشان از افزایش سطح علمی استان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز