مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش محور توسعه پایدار می باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵:۳۸
کد خبر: ۶۹۸۹۶۷
آموزش و پرورش محور توسعه پایدار می باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است
مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید نمود: جایگاه و معیشت معلمان باید مورد توجه قرار گیرد. وی ارتقای کیفی برنامه های فوق برنامه،ارتقا نقش زنان ،اخلاق مداری و توسعه ی مشارکت های مردمی را از جمله برنامه های خود عنوان کرد و گفت:نیروی انسانی اساسی ترین نقش را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا در استان؛ مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان گفت:آموزش و پرورش محور توسعه پایدارمی باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است.
عصر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور میهمانان وزارتی ،استانی و شهرستانی و فرهنگیان در کانون سهروردی زنجان برگزار شد.
مریم رشتچی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان پس از دریافت ابلاغ خود از مجید قدمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورو ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گفت:از حسن اعتماد سید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش کشور،نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و استاندار زنجان در انتخاب بنده به عنوان مدیر کل دستگاه فرهنگی استان نهایت قدردانی را به عمل می آورم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع  مقدس و تشکر ویژه از مادر شهید شهریاری در این مراسم ابراز داشت:مدیون شهدای 8 سال جنگ تحمیلی برای داشتن امنیت در کشور هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت:آموزش و پرورش محور توسعه پایدار می باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است .
این مقام مسئول ادامه داد:نگاه همه به آموزش و پرورش باید حمایتی باشد و بدون آموزش و پرورش هیچ یک از ارکان جامعه پیشرفت نخواهد کرد.
وی تصریح نمود:موفقیت همه ی دستگاه ها و و نهادهای دولتی در گرو موفقیت آموزش و پرورش است.
مریم رشتچی با اشاره به اینکه بدون حمایت دستگاه تعلیم و تربیت، استان پیشرفت نخواهد کرد ادامه داد:آموزش و پرورش را برای داشتن فردایی بهتر یاری کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه نمود:در ادامه مسیر بر اساس سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش حرکت خواهیم کرد و تلاش می کنیم روبه جلو قدم برداریم.
رشتچی ارتقای کیفی برنامه های فوق برنامه،ارتقا نقش زنان ،اخلاق مداری و توسعه ی مشارکت های مردمی را از جمله برنامه های خود عنوان کرد و گفت:نیروی انسانی اساسی ترین نقش را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد.
وی تصریح نمود:تلاش خواهیم کرد بهترین استفاده را از نیروی انسانی به عمل آوریم و ایمان قلبی داریم بدون معلمان هزینه های کشور هدر می رود.
مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید نمود:جایگاه و معیشت معلمان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت:اعتقاد داریم برای داشتن فردایی بهتر باید دانش آموزانی اخلاق مدار تربیت و تحویل جامعه دهیم.
رشتچی در پایان ابراز داشت:پذیرش مسئولیت در آموزش و پرورش یک توفیق الهی است و بدون همراهی اندیشمندان و خرد ورزان استان راه به جایی نداریم ودست یاری به سوی آن ها دراز می کنیم.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز