مدیرکل هواشناسی استان زنجان :

سامانه بارشی جدید وارد استان زنجان می‌شود و این بارش‌ها با رعدوبرق و بارش تگرگ همراه خواهد بود

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۰۰۰۷۱
احد یاغموری مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بارش‌ها تا فردا در استان مهمان خواهد بود احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و معابر وجود دارد که در این میان شهروندان زنجانی در کنار رودخانه‌ها تردد نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و معابر در زنجان وجود دارد که بنابر این شهروندان زنجانی نباید در کنار رودخانه‌ها تردد کنند.

احد یاغموری به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: سامانه بارشی جدید وارد استان زنجان  می‌شود و این بارش‌ها با رعدوبرق و بارش تگرگ همراه خواهد بود.

وی اظهار کرد: سامانه بارشی تا فردا در استان زنجان فعال است و شهروندان از حضور در فضاهای باز و ارتفاعات خودداری و روستائیان هم تا حد امکان برای چرای دام‌ها از مناطق مرتفع  دوری و کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بارش‌ها تا فردا در استان مهمان خواهد بود احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و معابر وجود دارد که در این میان شهروندان زنجانی در کنار رودخانه‌ها تردد نکنند.

یاغموری تأکید کرد: مردم از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و حضور در ارتفاعات خودداری کنند و کشاورزان از سم‌پاشی و محلول‌پاشی در مزارع را متوقف کنند.

وی همچنین از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: شهروندان زنجانی از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز