فرماندار زنجان در شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان:

هفته ی معلم فرصت مناسبی است تا از زحمات فرهنگیان قدردانی شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴:۵۴
کد خبر: ۷۰۱۹۷۰
هفته ی معلم فرصت مناسبی است تا از زحمات فرهنگیان 
قدردانی شود
رضا عسگری فرماندار زنجان در دویست و بیستمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:هفته ی معلم فرصت مناسبی است تا از زحمات فرهنگیان قدردانی گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دویست و بیستمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رضا عسگری فرماندار زنجان با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک پیشاپیش هفته‌ی بزگ‌داشت مقام معلم، و با اشاره به بحث کمبود فضاهای آموزشی مطرح‌شده در جلسه، گفت: علاوه بر بسیج همه ادارات و ارگان‌های دولتی مرتبط با این بحث، باید از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز به خوبی استفاده کرد.

عسگری افزود: زنجان شهر خیرین مهرانه و پایتخت شور و شعور حسینی است، و با ورود فعالان و خیرین این حوزه‌ها به عرصه‌ی مدرسه‌سازی، انقلابی در این زمینه اتفاق خواهد افتاد، به شکلی که دیگر هیچ مشکلی در مورد فضاهای آموزشی نخواهیم داشت.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان ادامه داد: هر چه سریع‌تر زمین‌های در اختیار نواحی یک و دو به لحاظ اسناد حقوقی تعیین تکلیف شود، تا در در صورت فراهم شدن امکانات ساخت مدرسه، دچار مشکلات حقوقی نشویم.

وی خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه‌ی بخش خصوصی نیز باید تسهیلاتی برای متقاضیان فراهم کنیم تا انگیزه‌ای حتی حداقلی برای آنان به وجود بیاید.

فرماندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهید مرتضی مطهری، گفت: هفته‌ی معلم فرصتی مغتنم است تا تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به دیدار معلمان و اصحاب مدارس بروند و از خدمات و زحمات عاشقانه‌ی آنان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مملکت تقدیر و تشکر کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز