فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان :

بازآموزی سلاح شناسی محیط بانان با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان در حال برگزاری است

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۰۳۹۷۷
بازآموزی سلاح شناسی محیط بانان با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج)   در استان زنجان در حال برگزاری است
75 نفر از ماموران یگان حفاظت محیط زیست زنجان در دوره بازآموزی سلاح شناسی حضور دارند که در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از سوی سپاه انصارالمهدی (عج) و محیط زیست زنجان اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: دوره بازآموزی سلاح شناسی و قانون بکارگیری سلاح سازمانی برای محیط بانان این استان آغاز شد.سعید حقیقی:این دوره بازآموزی به مدت سه روز با همکاری و تعامل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.75 نفر از ماموران یگان حفاظت محیط زیست زنجان در دوره بازآموزی سلاح شناسی حضور دارند که در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از سوی سپاه انصارالمهدی (عج) و محیط زیست زنجان اعطا خواهد شد.
حقیقی افزود: طی این مدت، قوانین و مقررات مربوط به بکارگیری سلاح سازمانی، نحوه تیراندازی، رفع عیوب سلاح، آشنایی و نحوه استفاده از تجهیزات حفاظتی ازجمله شوکر و افشانه و آئین دادرسی کیفری برای پرسنل یگان حفاظت محیط زیست این استان به صورت تئوری و عملی، ارایه خواهد شد.
وی هدف از دوره بازآموزی سلاح شناسی را ارتقا سطح دانش و تخصص و آمادگی ماموران یگان حفاظت به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری دفاعی در مواجهه با حوادث و مقابله با متخلفان زیست محیطی ذکر کرد.
حقیقی بر نقش آموزش و تداوم دوره‌ های آموزشی برای محیط‌ بانان به منظور استفاده بهینه از امکانات سخت افزاری به منظور پایش و رصد هرچه بهتر و بیشتر مناطق تحت مدیریت و ارتقا ضریب حفاظتی مناطق، اشاره کرد و افزود: خوشبختانه زنجان به این لحاظ یکی از مناطق خوب کشور محسوب می شود و تاکنون هیچ محیط بانی از سوی شکارچیان و متخلفان زیست محیطی مورد تهدید و خطر قرار نگرفته اند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز