معاون هماهنگی امور اقتصادی و استانداری زنجان:

توسعه صنعتی در استان باید با رعایت شاخص‌ های زیست محیطی باشد

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۱:۵۶
کد خبر: ۷۰۴۵۱۵
توسعه صنعتی در استان باید با رعایت شاخص‌ های زیست محیطی باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در استان، گفت: توسعه صنعتی در استان باید با رعایت شاخص‌ های زیست محیطی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه در توسعه استان باید تمام شاخص های زیست محیطی لحاظ شود، اظهار کرد: استقرار واحدهای صنعتی و طرح های توسعه ای آنها باید مبتنی بر شاخص های زیست محیطی باشد و باید برای توسعه صنعتی استان، مسائل مختلف مربوط به کیفیت زندگی مردم را لحاظ کرد.
وی با بیان اینکه نباید نگاه یک سویه و یک جانبه به مسائل توسعه ای استان داشت، افزود: برای توسعه اقتصادی باید نسبت به رشد شاخص های صنعتی اقدام کرد، اما این رشد باید با لحاظ کردن کیفیت زندگی مردم، سلامت آنها و رعایت شاخص های زیست محیطی باشد که در این راستا، استقرار و توسعه واحدها در شهرک تخصصی روی زنجان با حساسیت، بررسی می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با بیان اینکه به مردم زنجان اطمینان خاطر می دهیم که مسائل با دقت نظر و کارشناسی لازم در خصوص توسعه شهرک های صنعتی پیگیری می شود، یادآور شد: در خصوص فعالیت یکی از واحدهای معدنی در شهرک تخصصی روی باید کار کارشناسی لازم صورت گیرد و سپس در خصوص نحوه فعالیت آن تصمیم گیری خواهد شد.
وی خواستار تلاش و دقت نظر دستگاه های متولی در استفاده از تسهیلات حمایتی دولت برای رونق اقتصادی شد و گفت: دولت برای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی، تسهیلاتی در نظر گرفته که باید از این امتیازات ایجاد شده، استفاده حداکثری صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز