تاکید سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان؛

برنامه‌ های سوم خرداد با دعوت فراگیر تمامی گروه های اجتماعی برگزار شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۸:۰۸
کد خبر: ۷۰۴۸۳۷
برنامه‌ های سوم خرداد با دعوت فراگیر تمامی گروه های اجتماعی برگزار شود
سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به فرارسیدن سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد، گفت: ضروری است تا برنامه‌ های سوم خرداد با دعوت فراگیر تمامی گروه های اجتماعی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ کریم شعبانی در جلسه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، با بیان اینکه برنامه هایتدوین شده برای سوم خرداد باید دارای رویکرد ابتکاری و خلاقانه باشد، اظهار کرد: باید حضور جوان هادربرنامه ها گسترده باشد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در برگزاری کیفی برنامه ها، استفاده حداکثری صورت گیرد.
وی انتقال مفاهیم به نسل جوان در برنامه های پیش بینی شده را مهم برشمرد و افزود: باید ارزش گذاری لازم در بین نسل جوان در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین شخصیت های دینی و مذهبی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس صورت گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه سوم خرداد 61، یادآونقش آفرینی بی بدیل رزمندگان در آزادسازی خرمشهراست، یادآور شد: استکبار جهانی قصد جدا کردن بخشی هایی از کشور راداشت که این امر با ایثار و فداکاری بسیجیان و رزمندگان محقق نشد و سپس شورای عالی انقلاب فرهنگی به پاس این ایثار و جانفشانی، این روز را به عنوان یک واقعه مهم و عظیم تاریخی در طول جنگ 8 ساله ایران و عراق در تقویم رسمیکشور نامگذاری کرد.
وی با بیان اینکه وجود فرهنگ بسیجی در بین رزمندگان این افتخار را برای کشور رقم زد، خاطر نشان کرد: با این فرهنگ گذشت، مقاومت و ایستادگی، کشور در این جنگ نابرابر تحمیل شده، به پیروزی رسید و البته کشور برای ادامه موفقیت های خود نیز نیاز به این فرهنگ دارد. 

شعبانی با اشاره به اینکه واژه هایی همچون ایثار، مقاومت و جهاد در قامت بسیجیان هویدا بود، گفت: در این عملیات، شاهد حضور گسترده نیروهای مردمی و بسیج به منظور آزادسازی خرمشهر بودیم؛ به گونه ای که می توان گفت این عملیات جان تازه ای به روحیه مقاومت ایران اسلامی داد.
سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، حضور گسترده نیروهای مردمی در عملیات آزادسازی خرمشهر را دارای انگیزه های الهیبرشمرد و تاکید کرد: این فرهنگ باید برای همیشه در کشور پاس داشته شود و باید در تاریخ از این جانفشانی، همیشه به نیکی یاد کرد.
وی با بیان اینکه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با ایمان وافر در جبهه حضور داشتند، اظهار کرد: برتری ایران در جنگ، حاصل حضور رزمندگانی بود که انگیزه الهی داشتند؛ به طوری که ایران به پشتوانه امدادهای غیبی حاصل ایثار و انگیزه الهی رزمندگان، پیروز جنگ شد.
شعبانی با بیان اینکه اگر در 8 سال دفاع مقدس شکستی بر کشور وارد می
شد، این شکست قابل جبران نبود، گفت: این اصل باید پذیرفته شود که آنچه به دست آورده ایم، دستاورد بزرگی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه نباید با دعواهای سیاسی دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس را زیر سوال برد، افزود: حضور در منزل خانواده های شهدا، حائز اهمیت است و باید همواره از این خانواده ها یاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز