درگردهمایی معاونین وکارشناسان آموزش ابتدایی استان زنجان؛

معاون آموزش ابتدایی: رشد جمعیت دانش آموزی دوره ابتدایی استان زنجان در شش سال اخیر ۴/۲ درصدمی باشد

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۱:۲۵
کد خبر: ۷۰۹۸۰۸
معاون آموزش ابتدایی: رشد جمعیت دانش آموزی دوره ابتدایی استان زنجان در شش سال اخیر ۴/۲ درصدمی باشد
اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در راستای اجرای مطلوب برنامه و فعالییت های معاونت در خصوص مفهوم موفقیت و عوامل موثر در موفقیت دانش آموزان مطالبی بیان نموده و هر نوع موفقیت تحصیلی دانش آموزان را در چارچوب سلامت روانی و جسمانی آنان دانسته و شرط رسیدن به آن را لذت و رضایت و شادی کودکان در فرایند آموزش و تربیت بیان کرد
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی در گردهمایی معاونین وکارشناسان آموزش ابتدایی گفت:رشد جمعیت دانش آموزی دوره ابتدایی استان زنجان در شش سال اخیر 4/2 درصدمی باشد.
نشست یک روزه معاونین و کارشناس مسئولان آموزش ابتدایی نواحی و مناطق تابعه استان با محوریت بررسی وضعیت اجرای برنامه ها و طرح های دوره ابتدایی و ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 98-97 برگزارشد.

اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی در راستای اجرای مطلوب برنامه و فعالییت های معاونت  در خصوص مفهوم  موفقیت و عوامل موثر در موفقیت دانش آموزان مطالبی بیان نموده و هر نوع موفقیت تحصیلی دانش آموزان را در چارچوب سلامت روانی و جسمانی آنان دانسته و شرط رسیدن به آن را لذت و رضایت و شادی کودکان در فرایند آموزش و تربیت بیان کرد.وی همچنین موثر بودن آموزش را مستلزم طراحی کنش های تربیتی دانست که امکان تلفیق آموزش و پرورش را فراهم می سازد.

معاون آموزش ابتدایی با بیان گزارشات آماری درخصوص روند رشد جمعیت دانش آموزی ، نرخ رشدجمعیت دانش آموزی دوره ابتدایی استان  را در شش ساله اخیر4/2 درصد اعلام کرد که این رشد مستلزم مدیریت مناسب منابع انسانی و فضا در سال های تحصیلی آینده خواهد بود.

 وی افزود:اقدامات لازم در این خصوص با همراهی معاونت های دیگر و مناطق و نواحی انجام گرفته و دوره ابتدایی استان از جهت تامین نیروی انسانی و فضا برای سال تحصیلی آینده با کمترین چالش مواجه خواهد شد.

دراین نشست روسای ادارات پیش دبستانی،آموزش ابتدایی و گروه های آموزشی و معاونین آموزشی مناطق ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت ها به منظور هماهنگی درسطح استان به امور جاری درحوزه های مربوطه پرداختند.

دراتمام جلسه با آرزوی موفقیت برای معاونین آموزشی جدید الانتصاب مناطق خدابنده ،سلطانیه ،ماهنشان ،از زحمات معاونین قبلی مناطق مذکور قدردانی به عمل آمد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز