نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

یکی از اهداف اصلی جمهوری اسلامی، جلب رضایت مردم است

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۲:۵۷
کد خبر: ۷۱۱۲۳۶
یکی از اهداف اصلی جمهوری اسلامی، جلب رضایت مردم است
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تمام حکومت ‌های دنیا به ‌ویژه حکومت اسلامی، جلب رضایت مردم است، گفت: مردم، سرمایه اصلی و جلب رضایت آنها، اصلی ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است که مسئولین باید در هر پست و مقامی برای رسیدن به این هدف، تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  احمد بیگدلی در نشست همگامی و همدلی خدمتگزاران انقلاب در استان، با بیان اینکه باید به نقطه ‌ای برسیم که هر کدام از مسئولین در رده ‌های مختلف به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند، اظهار کرد: یکی از ضعف ‌های عمده کشور، عدم نظارت بر اجرای صحیح قوانین است که اگر نظارت بر اجرای قوانین بیشتر شود، می ‌توان رضایت مردم را جلب کرد.
وی با اشاره به اینکه حکومت ‌ها برای رسیدن به اهداف خود از قانونمندی، عقلانیت و اخلاق ‌مداری استفاده می ‌کنند، افزود: عقلانیت و اخلاق ‌مداری است که ملت را به سمت قانونمندی و رعایت قوانین سوق می ‌دهد.
بیگدلی با اشاره به اینکه‌ به جز آیات قرآن کریم و فرمایشات ائمه معصومین (ع) و پیامبران، در بقیه قوانین می ‌توان ایراداتی پیدا کرد، خاطر نشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که با عملکرد منفعلانه و متناقض، از قانون و منویات مقام معظم رهبری پیروی نمی شود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیروی از قانون و منویات مقام معظم رهبری، این است که همه مسئولین مانند دوران دفاع مقدس، یک‌ صدا بوده و این یک ‌صدایی، همگامی و همدلی را در عمل به مردم، نشان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز