با حضورمدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه انصارالمهدی"عج" زنجان:

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان زنجان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۹:۰۲
کد خبر: ۷۱۲۰۷۶
اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان زنجان برگزار شد
اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان زنجان پیش از ظهر امروز با حضورمدیر کل آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه انصارالمهدی"عج" زنجان و سایر مدعوین در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مریم رشتچی در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین ابراز امیدواری کرد:تعامل بین دستگاه های مرتبط و آموزش و پرورش در راستای آگاه سازی و تربیت دانش آموزان بیشتر و بهتر شود.

وی افزود:در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان و به خصوص اجرای اردوهای تربیتی و طرح هجرت باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و اجرایی گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید نمود:در برگزاری اردوهای دانش آموزی در تابستان  شیوه نامه اردویی رعایت گردد تا از عواقب بعدی جلوگیری به عمل آید.

وی در پایان ضمن اشاره به لزوم مشارکت دانش آموزان در نوسازی و بهسازی مدارس در طول تابستان در قالب طرح هجرت متذکر شد:دانش آموزان باید با رضایت والدین در این طرح حضور یابند.

در ادامه سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی"عج"  زنجان نیز گفت:در بحث تربیت دانش آموزان همه باید کنار همدیگر باشیم.

وی تصریح کرد:در این راستا نباید اجازه دهیم تفکر خاصی با یک گرایش سیاسی خاص جهت تربیت را تغییر دهد.

این مقام مسئول ادامه داد:اردوهای تربیتی و طرح هجرت باید با برنامه ریزی و اجرای دقیق مثمر ثمر باشد تا به نتیجه درست منتج گردد.

سردار کرمی  در ادامه ابراز داشت:باید از ظرفیت های سپاه و آموزش و پرورش در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان نهایت استفاده را به عمل آورد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی"عج" زنجان یادآور شد:ما بر اساس سفارش مقام معظم رهبری در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تربیت آنان کنار آموزش و پرورش هستیم.

همچنین محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه هماهنگی بیشتر ادارات آموزش و پرورش،نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس،سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سپاه پاسداران استان را خواستار شد.

وی اضافه نمود:طرح هجرت،عمرانی و تربیتی است و باعث ارتقا فیزیکی مدارس و تربیت دانش آموزان می شود.

عباسی با اشاره به مشکلات پرداخت دستمزد استادکاران گفت:با رفع این مشکل می توان در راستای تربیت دانش آموزان با جذب استادکاران شایسته کارهای بهتری در زمینه تربیت انجام داد.

گفتنی است،در پایان گزارش کلی از اجرای طرح هجرت و اردوهای دانش آموزی یاوران ولایت در سال گذشته ارائه گردید و حاضرین به بحث و تبادل نظر در این خصوص و اجرای موارد مذکور در تابستان پیش رو پرداختند.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز