اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم؛

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان طارم

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۸:۱۳
کد خبر: ۷۱۶۱۹۱
برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان طارم
به مناسبت بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روز دوشنبه مورخ١٤/٣/٩٧ بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع شهر آب بر برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله قرائت قرآن ، مداحی و سخنرانی توسط حاج آقا صادقی پور امام جمعه شهرستان انجام شد.

حجه الاسلام صادقی پور امام جمعه شهرستان طارم ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه ، حضرت امام را فردی قوی و مقتدر دانست که با نیروی اراده الهی و پشتوانه های مردمی توانست انقلابی عظیم را در سطح دنیا به منصه ظهور برساند  .

وی در ادامه به جایگاه دینی و معنوی و سیاسی حضرت امام اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی جرقه ای عظیم را در مقابل حکومت های طاغوت ایجاد کرد و آن هم رسیدن فریاد های مردم مظلوم جهان در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود .

کریم حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم در حاشیه برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد : برگزاری چنین برنامه هایی می تواند باعث تعمیق و توسعه اندیشه های حضرت امام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان باشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) هویت اصلی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی (ره) هیچ جایگاهی ندارد، چرا که موجودیت انقلاب در  پرتو آن بزرگوار است و تداوم و بقاء  انقلاب با نام و یاد امام ثبت و گسترش بیشتری خواهد یافت. ویژگی های منحصر به فرد سیاسی ، اجتماعی و اخلاقی، ایشان را به رهبری بی نظیر در جهان تبدیل کرده و به همین سبب با گذشت ٢٩ سال از ارتحال ایشان، شخصیت وی برای تمام آزادیخواهان جهان مقدس و محبوب است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز