رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

کلیه معاملات دستگاههای دولتی استان زنجان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۸:۱۶
کد خبر: ۷۱۶۲۰۱
کلیه معاملات دستگاههای دولتی استان زنجان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می شود
در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران ، هم اکنون دستگاههای اجرایی استان کلیه معاملات و خریدهای خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدرضا بابایی رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در این راستا دستگاههای دولتی موظف اند کلیه خریدهای کلی ، جزئی ، مزایدات و مناقصات را در این سامانه ثبت نموده و تامین کنندگان نسبت به ارائه پیشنهادات خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به لزوم ثبت نام تامین کنندگان کالا و خدمات در این سامانه تصریح کرد : با اجرای این مصوبه تامین کنندگانی که در این سامانه ثبت نام نموده اند می توانند با توجه به نیاز دستگاهها محصولات خود را با قیمت های پیشنهادی ارائه نمایند تا دستگاه با مقایسه پیشنهادات بهترین و به صرفه ترین گزینه را انتخاب نماید.

بابایی تصریح کرد : طبق سیستم تعریف شده در این سامانه پس از خرید کالا توسط کارپردازان دستگاهها ، کلیه فرایند انتخاب و خرید توسط ذیحسابان ، مسئولین امور مالی و مدیر دستگاه قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را ساماندهی خریدها و معاملات دستگاههای دولتی ، جلوگیری از رانت و گرانفروشی و نیز ایجاد رقابت بین عرضه کنندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات عنوان کرد.

وی یادآور شد : با توجه به اینکه بر اساس مصوبات هیات وزیران از اول اردیبهشت ماه سال جاری کلیه خریدهای دستگاههای اجرایی از طریق این سامانه صورت می گیرد ، فرصت مناسبی برای تامین کنندگان کالا و خدمات ایجاد شده تا با ثبت نام در این سامانه از آن استفاده نمایند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان خاطر نشان ساخت : افراد می توانند جهت ثبت نام به سایت setadiran.ir مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز