سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان / ولادیمیر روسیه؛

جوانان شایسته ناشنوای کشورمان بر سکوی سوم جهان ایستادند

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۵:۰۰
کد خبر: ۷۱۸۱۵۴
جوانان شایسته ناشنوای کشورمان بر سکوی سوم جهان ایستادند
در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه ، تیم ایران با کسب 150 امتیاز و بعد از تیم های روسیه و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان / ولادیمیر روسیه. به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ، در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه ، تیم ایران با کسب 150 امتیاز و بعد از تیم های روسیه و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن 55 کیلوگرم پویا رضایی امرایی در دور اول حریف ترک خود را شکست داد ، در دور دوم کشتی گیر قزاق را با نتیجه 14-6 مغلوب خود کرد و فینال برابر حریف میزبان شکست خورد و مدال نقره را به دست آورد.

در وزن 60 کیلوگرم محمد حسین نریمانی  در مسابقه اول خود کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد ، در دور بعد به دلیل عدم حضور کشتی گیر بلغار به دور بعد صعود کرد ، در نیمه نهایی مغلوب کشتی گیر ترک شد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 67 کیلوگرم رضا اسماعیلی در مسابقه اول خود کشتی گیر قزاق را شکست داد و با شکست برابر حریف ترک مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 72 کیلوگرم مهدی رستمی  در دیدار با کشتی گیر بلغارستان به برتری رسید ، در دور بعد حریف ترک را ضربه فنی کرد و پس از شکست در فینال برابر کشتی گیر میزبان به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم سجاد اژده در دو مسابقه خود برابر کشتی گیران ترکیه و قزاقستان با ضربه فنی به پیروزی رسید و در فینال مغلوب حریف روسی خود شد و مدال نقره را به دست آورد.

در وزن 82 کیلوگرم علی غفاری پنجم شد. 

در وزن 87 کیلوگرم شاهین حسین زاده  برابر کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 97 کیلوگرم محمد نظرزاده  در پیکار با کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 120 کیلوگرم امیرحسین فریدون زاده  برابر کشتی گیر روس ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز