شهردار منطقه دو زنجان خبر داد :

برای رفع مشکلات عمرانی روزانه ۳ اکیپ در سطح شهر فعالیت می کنند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۳:۰۷
کد خبر: ۷۲۰۲۸۲
برای  رفع مشکلات عمرانی  روزانه ۳ اکیپ در سطح شهر فعالیت می کنند
علی محمدی افزود : تحقق منابع درآمدی سال 96 باعث شد پروژه هایی که در سطح منطقه وجود داشت را عملیاتی کنیم که از جمله آنها می توان به توسعه فضای سبز ،ارتقاء سطح در آمد شهری و پروژه های عمرانی که در سطح شهر پیش بینی شده بود اشاره کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شهرداری منطقه دو زنجان گفت : عملکرد شهرداری  منطقه دو  متناسب با بودجه سال 96 خوب بوده است. 

وی با اشاره به اینکه پروژه ها و فعالیتهای عمرانی منطقه دو  شهرداری احصاء شد اظهار داشت؛ پروژه های فضای سبز  گلشهر و پونک را  امسال   تکمیل و به  اتمام می رسانیم چون معتقدیم  توسعه فضای سبز و مکانهای تفریحی موجبد آسایش مردم می شود .

    محمدی در ادامه اظهار داشت : از جمله مسائلی که امروزه منطقه پیگیرآن است تکمیل دو پروژه است که به زودی مورد  بهره برداری و افتتاح قرار می گیرد . یکی بلوار نینوا که به زودی به بهره برداری خواهد رسید و دیگری پارک نورالزهرا پونک  است که به زودی مبلمان پارکی در آن مستقر شده و آماده ارائه و تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد :در زمینه آسفالت  بیشتر مواقع مردم درخواست  تعمیر و رفع معایب معبر را دارند به خصوص خیابانهای سطح شهر که در این زمینه  اقدامات خوبی توسط اکیپ های پیمانی صورت گرفته است .

شهردار منطقه دو زنجان اضافه کرد: بالغ بر یک هزار و ششصد تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده است که این کار تا به امروز ادامه دارد برخی مناطق نیز نیازبه روکشی آسفالت احساس می شود که در فصل تابستان جزءموارد کاری است که صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه به بحث خدمات شهری اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از برنامه های کاری منطقه دو  ارتقاء سطح خدمات رفت و روب و نظافت منطقه است تا  علاوه بر رشد وتوسعه و افزایش جمعیت  در راستای نظافت و مکانیزه کردن خدمات جمع آوری زباله ها گام های اساسی برداشته شود بخصوص در شهرکهای جدید اقماری که این جزء هدفها و برنامه های کاری شهرداری است.

 شهردار منطقه دو زنجان با تاکید بر اینکه برای  رفع مشکلات عمرانی  روزانه 3 اکیپ در سطح شهر فعالیت می کنند تصریح کرد : هدف اینست  هر گونه نواقص در معابر و پارکها توسط این اکیپ ها مرتفع شود .

محمدی در پاسخ به پرسشی در خصوص ایجاد سرای محله هم چنین پاسخ داد:در زمینه  ایجاد سرای محله سعی منطقه بر این است با جانمایی سراهای محله و کمک افراد محله پلی بین   خدمات دهی شهرداری و محله ها ایجاد نماید .

وی در ادامه به حضور مسولین شهرداری در اتوبوس خدمت اشاره کرد و گفت :  :در طول هفته جهت شنید ن مشکلات مردم و در راستای رفع آن  در اتوبوس خدمت حاظر شده و بعد از اتمام اتوبوس خدمت  بازدید های میدانی صورت می گیرد و به غیر از این هم یک روز در دفتر کار خود به عنوان ملاقاتهای مردمی در خدمت مردم منطقه هستیم .

شهردار منطقه دو زنجان با بیان اینکه 

نیازهای مردم زیاد است و سیستم شهرداری هم  به گونه ای است که  مردم انتظار دارند شهرداری پاسخگوباشد ، افزود :  ما به گونه های مختلف سعی در حفظ این روابط داریم و در مجموعه شهرداری تا آنجا که وقت اقتضا می کند پاسخگوهستیم .  

 محمدی گفت : سعی ما و مجموعه عوامل کاری منطقه دو زنجان  در راستای رفع مشکلات مردم است و قوانین نیز براین اساس تدوین شده است .

وی از مردم در خواست کرد: همواره  کمک حال ما درحوزه شهری ،عمرانی وفضای سبز باشند چون  با همکاری مردم  بسیاری از مشکلات قابل حل است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز