شهردار زنجان در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه گل و گیاه:

شهرداری از هر فرصتی برای شادابی مردم و شهر استفاده میکند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵:۵۱
کد خبر: ۷۲۰۵۷۶
شهرداری از هر فرصتی برای شادابی مردم و شهر استفاده میکند
مسیح اله معصومی افزود : امروز مدیریت شهری ؛ شهرها را به عنوان عنصر پویا ، فعال و زنده می شناسد ، چون معتقد است افرادی که در آن فعالیت می کنند دارای حس و عاطفه هستند و شهر در گذر زمان تغییر می کند و نیازهای مختلفی دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ششمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان عصر امروز با همکاری سازمان سییما و منطر شهری شهرداری زنجان در محل دایمی‌نمایشگاهای بین الملی کاسپین گشایش یافت .

 مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور شهردار زنجان ، سخنگوی شورا ، رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و اقشار مختلف مردم شهر زنجان برگزار شد .

 شهردار زنجان  در مراسم آغاز به کار ششمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان گفت : در گذشنه نهد چندان دور  برداشت مردم و صاحب نظران این بودمحیطی فیزیکی با کالبد خشک که انسان ها در آن زندگی می کردند به دور از هر نوع عاطفه و معننویات است  ولی امروزه  نگاه تصمیم گیران و تصمیم سازان عوض شده است .

مسیح اله معصومی افزود :  امروز مدیریت شهری ؛  شهرها را به عنوان عنصر پویا ، فعال و زنده می شناسد ، چون معتقد است افرادی که در آن فعالیت می کنند دارای حس و عاطفه هستند و شهر در گذر زمان تغییر می کند و نیازهای مختلفی دارد .

وی یکی از نیازهای اصلی شهرها را  فضای سبز ، پارک ها  دانست و اطهار داشت : مجنوعه هایی که باعث لطافت شهرها می شوند  روحیه و نشاط خاصی به شهرها  می دهند

شهردار زنجان با اشاره به مصوبه مصوبه شورا و وزار کشور مبنی بر ایجاد و ادغام  واحد زیبا سازی با سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری خاطرنشان کرد: این امر 

نشان می دهد گل و گیاه در شهر نیازمتد توجه ویزه است  و ما نمی توانیم فضای زیبای شهر را از پارک ها جدا ببینیم. 

معصومی با بیان اینکه  ذات  انسان به  فضای سبز وگل ها علاقه دارد بیان کرد :  در مجموعه شهرداری  تلاش کردیم با کاشت گل ها  به لطافت شهر کمک  کنیم و شهرداری این گل ها را در گلخانه های  خود به عمل می آورد .

وی با بیان اینکه تلاش میکنیم فضای سبز زنجان را توسعه دهیم  از مردم زنجان  خواست در  نگه داری بخشی از فضای سبز شهرداری را کمک کنند .

شهردار زنجان در ادامه به برنانه های شهرداری برای شادی و نشاط مردم شهر زنجان اشاره کرد و گفت : شهرداری از هر فرصتی برای شادابی مردم زنجان و شهر استفاده  میکند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز