نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان در جمع نمازگزاران زنجانی:

مسئولان اختلافات خود را به تریبون های عمومی نکشانند

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۷:۴۷
کد خبر: ۷۲۰۸۷۷
مسئولان اختلافات خود را به تریبون های عمومی نکشانند
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید برلزوم وحدت درجامعه ازمسئولان خواست اختلافات خود را به تریبون های عمومی نکشانند. وی با بیان اینکه برخی مسائل اختلافی در سلیقه ها باید در میزهای کارشناسی حل شود گفت : بازتاب وعمومی کردن اینگونه اختلافات به نفع مردم وانقلاب نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان در جمع نمازگزاران زنجانی با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با نخبگان و مدال آوران دانشگاه صنعتی شریف گفت : پیشرفت و تعالی کشور در سایه علم توام با معنویت است و جوانان هوشیار انقلابی باتکیه براین دو مهم درمسیرسازندگی کشور بکوشند.

حجت اسلام والمسلین خاتمی با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضا خان این اقدام را توطئه استعماری انگلیسی عنوان کرد و گفت: هدف استکبار از اجرای این نقشه دین زدایی از جامعه بود.
وی به قیام ۱۹ دی مردم قم در سال ۵۶ نیزاشاره کرد و افزود: قیام خونین مردم قم سرآغاز حرکت های مهم و نوید بخش در شتاب بخشی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

خطیب نمازجمعه زنجان با اشاره به سالروز ترور شهید احمدی روشن گفت : تلاش همیشگی دشمنان توقف پیشرفت ایران بوده و در این راه دست به انواع توطئه‌ها زده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید برلزوم وحدت درجامعه ازمسئولان خواست اختلافات خود را به تریبون های عمومی نکشانند.

وی با بیان اینکه برخی مسائل اختلافی در سلیقه ها باید در میزهای کارشناسی حل شود گفت : بازتاب وعمومی کردن اینگونه اختلافات به نفع مردم وانقلاب نیست.

خطیب نماز جمعه زنجان در پایان ولادت امام حسن عسگری (ع)را به تمام شیعیان تبریک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز