رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در مجمع انتخاباتی هیأت استان زنجان :

زنجان مهد سنگنوردی در کشور است

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۶:۰۷
کد خبر: ۷۲۲۹۴۴
زنجان مهد سنگنوردی در کشور است
مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای این مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  زنجان سنگنوردهای ارزنده‌ای همچون فرناز اسماعیل زاده دارد.

 مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای این مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه زنجان مهد سنگوردی در کشور است، ابراز کرد: زنجان سنگنوردهای ارزنده‌ای همچون فرناز اسماعیل زاده دارد که غیبت وی به دلیل مصدومیت در مسابقات آسیایی جاکارتا ضربه سنگینی به تیم ملی خواهد زد.

وی با اشاره به کسب قهرمانی آسیا در سال گذشته در رشته یخ نوردی، خاطرنشان کرد: رشته‌های یخ نوردی و رشته اسکی نوردی در ایران در حال توسعه است و این رشته در حال ورود به المپیک است.
زارعی با بیان اینکه در چهار سال گذشته 550 هزار نفر در این رشته ورزشی آموزش دیده‌اند، ابراز کرد: همچنین 64 هزار نفر بیمه شده ورزشی در این فدراسیون وجود دارد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه فدراسیون در زمینه باشگاه‌ها و در بحث مربیگری سخت‌گیری خواهد کرد، گفت: فعالیت غیر ورزشی در باشگاه‌های ورزشی ممنوع است.
وی از نگاه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به المپیک 2024 پاریس برای کسب موفقیت خبر داد و اظهار کرد: این فدراسیون در رده 10 فدراسیون برتر ورزشی کشور در بخش بیمه ورزشی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز