آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان:

رسانه‌ها، ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، امید را در دل مردم زنده کنند​

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۰:۲۸
کد خبر: ۷۲۳۹۵۳
رسانه‌ها، ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، امید را در دل مردم زنده کنند​
نماینده ولی فقیه در استان زنجان چهل سالگی انقلاب را نقطه عطف و بالندگی تاریخ انقلاب دانسته و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سال از عمر پرفراز و نشیب خود، در این برهه از زمان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و رسانه ملی و استانی باید برای این موضوع برنامه‌ریزی مدون و گسترده‌ای را انجام دهند تا بتوانند در راستای امید بخشی در جامعه گام‌های موثری بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت‌الله علی خاتمی در دیدار با مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن بیان این موضوع که رسانه‌ها در مقابله با توطئه‌های دشمنان نقش مهمی را دارند؛ گفت: در این برهه از زمان رسانه‌ها باید تلاش کنند تا همدلی، اتحاد و همبستگی را در جامعه ترویج دهند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان چهل سالگی انقلاب را نقطه عطف و بالندگی تاریخ انقلاب دانسته و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سال از عمر پرفراز و نشیب خود، در این برهه از زمان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و رسانه ملی و استانی باید برای این موضوع برنامه‌ریزی مدون و گسترده‌ای را انجام دهند تا بتوانند در راستای امید بخشی در جامعه گام‌های موثری بردارند.
ایشان ضمن قدردانی از عملکرد صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه‌های خوبی در ماه رمضان امسال از رسانه استانی پخش شد که در ایجاد فضای مطلوب در جامعه تأثیرگذار بود. 
آیت‌الله خاتمی در ادامه به حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان در مراسم لیالی قدر و همچنین راهپیمایی روز قدس اشاره کرده و از این حضور مردم قدردانی کرد.
ایشان همچنین با اشاره به برپایی مجامع قرآنی و جلسات جمع خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان از هیات امنای مساجد، مؤسسات قرآنی و صدا و سیمای مرکز زنجان برای برپایی و به تصویر کشیدن این حرکت ارزنده قرآنی تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز