استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان :

ارسال تصویری مقتدرانه از نظام اسلامی و دولت/ شرایط فعلی می‌طلبد شجاعت در اقدام و برخورد مدبرانه با مشکلات پیش رو عملیاتی شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰:۳۱
کد خبر: ۷۳۰۲۳۰
ارسال تصویری مقتدرانه از نظام اسلامی و دولت/ شرایط فعلی می‌طلبد شجاعت در اقدام و برخورد مدبرانه با مشکلات پیش رو عملیاتی شود
درویش امیری افزود: بیش از ۵۰ مورد از مشکلات استان در زمینه‌های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛ سیاسی؛ امنیتی و عمرانی که البته از سالیان گذشته به ارث رسیده است که برای این مشکلات و چالش‌های پیش رو باید تدابیری اندیشیده شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان گفت: بیش از 50 مورد از مشکلات استان در زمینه‌های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛ سیاسی؛ امنیتی و عمرانی که البته از سالیان گذشته به ارث رسیده است که برای این مشکلات و چالش‌های پیش رو باید تدابیری اندیشیده شود.
 
 استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: از دیدگاه رهبری شرط اصلی موفقیت دولت برخورداری از روحیه قوی، شجاعت و عزم راسخ و  شرط دیگر غلبه بر تنگناها از دیدگاه مقام معظم رهبری ارسال تصویری مقتدرانه از نظام اسلامی و دولت است.با توجه به شرایط فعلی می‌طلبد شجاعت در اقدام و برخورد مدبرانه با مشکلات پیش رو عملیاتی شود. در کشور و به تبع آن در استان زنجان نارضایتی‌هایی در جامعه مشاهده می‌شود که بنا به ده‌ها دلیل گفته و نگفته شده امروز مشکلات سرباز زده است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به حفر ۳۵۰ هزار چاه غیرمجاز در کشور تا سال ۱۳۸۵ بیان کرد: بر همین اساس در استان زنجان نیز یک هزار و ۳۶۹ چاه غیرمجاز وجود دارد که طبق برنامه در سال‌جاری ۵۰۰ چاه غیرمجاز در استان مسدود خواهد شد. سالانه ۷۰۰ میلیون مترمکعب آب از سفره‌های زیر زمینی برداشت می‌شود. ۱۵۰ میلیون مترمکعب از سفره‌های استان برداشت مازاد توسط چاه‌های مجاز می‌شود. ۵ هزار کنتور در کشور و ۲۰۰ کنتور در استان زنجان هوشمند می‌شوند. ضروری است برنامه ریزی مدونی برای عبور از مشکلات بحران آب اندیشیده شده و در این زمینه تصمیم واحدی در کشور اخذ شود.

درویش امیری افزود: بیش از ۵۰ مورد از مشکلات استان در زمینه‌های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛ سیاسی؛ امنیتی و عمرانی که البته از سالیان گذشته به ارث رسیده است که برای این مشکلات و چالش‌های پیش رو باید تدابیری اندیشیده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز