مشاور رئیس جمهور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

اتحاد لازمه شکست هیمنه دشمنان است/ روحیه جهادی سلاح سازندگی

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۵۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۲۵۳
اتحاد لازمه شکست هیمنه دشمنان است/ روحیه جهادی سلاح سازندگی
مشاور رئیس جمهور و مسئول امور ایثارگران: روحیه جهادی باید در هر لحظه نمود پیدا کند تا مشکلات جامعه ریشه کن شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مشاور رئیس جمهور و مسئول امور ایثار گران با تاکید بر اینکه تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت زنده است دشمنان اصل نظام را  نشانه گرفته و آنی از توطئه علیه کشور اسلامی ایران فرو گذار نیستند ؛ عنوان کرد : روحیه جهادی باید در هر لحظه نمود پیدا کند تا مشکلات جامعه ریشه کن شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولی زاده مشاور رییس جمهور و مسئول امور ایثارگران در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود با اشاره بر اینکه نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است ؛ اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره ازارکان وعوامل موفقیت  انقلابند.

وی با بیان اینکه مسئولین فرصت ها را برای خدمت به مردم غنیمت شمرده و تلاش کنند برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور نیز ایثارگرانه عمل کنند ؛ عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم که با عمل به وصیّت نامه شهدا و به دور از شعار در راستای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اظهارداشت: ایجاد موج نا امیدی در بین مردم خیانت به خون شهدا است.

مشاور رئیس جمهور و مسئول امور ایثارگران با بیان اینکه اگر امروز نظام اسلامی ما 40 سال استمرار پیدا کرده ، به برکت های هدایت های امام گونه مقام معظم رهبری است ؛ افزود: دشمنان کشورمان در صدد نا امیدی مردم نسبت به آینده است تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز