رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دختران:

۶۰ درصد هزینه‌های فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی صرف دختران و ۴۰ درصد آن صرف پسران می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۶:۵۰
کد خبر: ۷۳۶۳۸۹
۶۰ درصد هزینه‌های فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی صرف دختران و ۴۰ درصد آن صرف پسران می‌شود
حسین بابویی در ابتدای سخنان خود با تقدیر از برگزاری این مسابقات و میزبانی استان زنجان اظهار کرد: امروز بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کار خود را آغاز می‌کند. رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با اشاره به اینکه این رویداد مهم باید حامی بزرگ نیز داشته باشد؛ گفت: نهاد عظیم آموزش و پرورش به دنبال این است که تمام ابزارهای لازم برای تعلیم و تربیت را به کار گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دختران در زنجان گفت:60 درصد هزینه‌های فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی صرف دختران و 40 درصد آن صرف پسران می‌شود.
مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی کشور عصر امروز با حضور مهمانان وزارتی،استانی،مربیان،سرپرستان و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات در سالن زنده یاد احمد مظفری شهر زنجان برگزار شد.
حسین بابویی در ابتدای سخنان خود با تقدیر از برگزاری این مسابقات و میزبانی استان زنجان اظهار کرد: امروز بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کار خود را آغاز می‌کند. 
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با اشاره به اینکه این رویداد مهم باید حامی بزرگ نیز داشته باشد؛ گفت: نهاد عظیم آموزش و پرورش به دنبال این است که تمام ابزارهای لازم برای تعلیم و تربیت را به کار گیرد. 
وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای شاداب‌سازی و ایجاد نشاط در مدارس است؛ گفت: این اقدام در بستری دور از استرس زمینه رشد و تربیت دانش‌آموزان را فراهم می‌کند. 
بابویی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با مدیریت دولت و همراهی مجلس توانست امکانات لازم برای این رویداد را فراهم کند؛ بیان کرد: یکی از ابزارهای مهم برای افزایش شادابی و دوری از استرس ورزش است. 
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار دانش‌آموز از بین ۵  میلیون دانش‌آموز برای رقابت در این رویداد بزرگ ورزشی انتخاب شدند؛ گفت: این افراد در ۶ شهر با هم به رقابت می‌پردازند. 
وی با اشاره به اینکه امروز ورزش دانش‌آموزی شامل هیچ نقطه کوری نیست؛ بیان کرد: دانش‌آموزان در هر مدرسه‌ای ورزش و فعالیت بدنی داشته باشند. 
بابویی با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان در بستر مدرسه قهرمانی و کانون قهرمان می‌توانند انتخاب شوند و تا سطح کشوری پیش بروند؛ بیان کرد: امروز تیم‌های ملی دانش‌آموزی به مسابقات جهانی اعزام شوند. 
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از منابع فدراسیون ورزشی دانش‌آموزان برای ورزش دختران هزینه می‌شود؛ گفت: ۴۰ درصد اعتبارات نیز در بخش پسران هزینه می‌شود. 
وی افزود: امید است برگزاری این مسابقات موجب رشد اخلاق در بین دانش‌آموزان شود. 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز