معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت:

داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور از مشاوران آگاه کمک بگیرند

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۷۸۴۳
داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور از مشاوران آگاه کمک بگیرند
عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت:داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور از مشاوران آگاه کمک بگیرند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت:در فصل انتخاب رشته کنکورمؤسسات مختلفی به صورت قارچی رشد کرده و از آب گل آلود ماهی گرفته و  با سوء استفاده از دانش آموزان و خانواده های آنان معمولا هم با اطلاعات غلط اقدام به انتخاب رشته  می نمایند.
عبادی افزود:داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور از مشاوران آگاه ، کارآمد  و با تجربه کمک بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: بهترین مشاور کنکور کسی است که در طول سال با داوطلبان کنکور ارتباط تنگاتنگ داشته باشد و بر کلیه قوانین و دستور العمل های کنکور مسلط بوده و تجربه کافی در این زمینه نیز داشته باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان بهترین منبع جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه تغییرات و فرایند انتخاب رشته را دفترچه های شماره یک و دو کنکور سراسری پیک سنجش، سایت سازمان سنجش عنوان کرد.

عباداله عبادی، خطاب به داوطلبان  نیز توصیه نمود که از چشم و هم چشمی، تقلید و کپی برداری از انتخاب  رشته  و علایق دیگران، پرهیز نموده و بر اساس  علاقه، توانمندیها، امکانات دانشگاهها، بازار کار و آینده شغلی با بهره گیری ازمشاوران متخصص و پایگاههای انتخاب رشته کنکور اقدام به انتخاب رشته نمایند.

عبادی  افزود: اهمیت انتخاب رشته مناسب اگر از خود کنکور بیشتر نباشد، کمتر نیست، بنابراین دانش آموزان وخانواده های آنان سعی کنند انتخاب رشته آگاهانه ای را بر حسب  واقعیات جامعه به عمل آورند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز