پیام تبریک سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران همواره در زمینه حفاظت از محیط زیست نقش موثری دارند

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۲:۳۰
کد خبر: ۷۳۸۹۰۱
خبرنگاران همواره در زمینه حفاظت از محیط زیست نقش موثری دارند
حسین آب سالان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان: در دنیای امروز خبرنگاران رسانه ها با تیزهوشی ودقت، واسطه بین مردم و مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیام تبریک سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به مناسبت روز خبرنگارحسین آب سالان ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به اصحاب رسانه ها گفت: خبرنگاران همواره در زمینه حفاظت از محیط زیست با آگاه سازی افراد جامعه و پیگیری مطالبات زیست محیطی مردم و انتشار اخبار حوزه محیط زیست نقش موثری در حفاظت از محیط زیست دارند.

متن پیام حسین آب سالان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان به این شرح است:

در دنیای امروز خبرنگاران رسانه ها با تیزهوشی ودقت، واسطه بین مردم و مسئولان هستند. که از یک سو شنونده درد دل مردم و مسئولیت انتقال آن به مقامات را برعهده دارند و از طرفی دیگر، پاسخ مسئولان را به اطلاع مردم می رسانند. و با پیگیری، طرح و نقد  موضوعات مهم روز جامعه نقش موثری در حل و فصل معضلات و افزایش آگاهی افراد جامعه دارند.

یکی از حوزه هایی که بیش از گذشته به حمایت و قلم خبرنگاران نیاز دارد محیط زیست است که خوشبختانه خبرنگاران در زمینه حفاظت از محیط زیست با آگاه سازی افراد جامعه و پیگیری مطالبات زیست محیطی آنها و انتشار اخبار حوزه محیط زیست نقش تاثیرگذاری دارند.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی گردد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد صارمی، "روز خبرنگار" را که روز حق گویی، حق جویی و روز پاسداشت قلم است، به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض  نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما عزیزان را مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز