اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛

هفتمین سفر برنامه ای و کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۷:۵۹
کد خبر: ۷۴۱۴۹۰
هفتمین سفر برنامه ای و کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان
صالحی در دومین روز از سفر خود به استان زنجان ضمن بازدید از ساختمان جامعه القران و کتابخانه حسینی مسجد جامع زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدارخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در سفر کاری خود به منظور شرکت در شورای فرهنگ عمومی، امضای تفاهم نامه با استاندار زنجان و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و بازدید از چند پروژه فرهنگی به استان زنجان سفر کرد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی  در نخستین روز از این سفر ضمن حضور در مزار شهدای زنجان و تجدید پیمان با آرمان های شهدا، در همایش شورای فرهنگ عمومی استان و امضای تفاهم نامه با استاندار زنجان، دیدار با همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های زنجان، طارم، ایجرود و ماهنشان، دیدار و عیادت از استاد مسلم عسکری پیشکسوت موسیقی آشیقی شرکت خواهد کرد.

صالحی در دومین روز از سفر خود به استان زنجان ضمن بازدید از ساختمان جامعه القران و کتابخانه حسینی مسجد جامع زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار خواهد کرد.

همچنین در این روز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه در فرهنگسرای ابهر نشستی خواهد داشت.

نشست خبری سیدعباس صالحی با خبرنگاران در شهرستان ابهر برنامه پایانی این سفر دو روزه خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز