اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان؛

نصب انشعاب برق موقت رایگان ویژه هیئت های مذهبی

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۰:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۴۱۷
نصب انشعاب برق موقت رایگان ویژه هیئت های مذهبی
هیئت ها در سراسر استان می توانند به منظور تأمین برق مورد نیاز تکایا، حسینه ها و مکان های سوگواری سالار شهیدان، با مراجعه به مدیریت های توزیع برق شهرستان ها و تماس با شماره تلفن ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات، نسبت به درخواست انشعاب رایگان موقت برق اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کلیه مراحل نصب و جمع آوری کنتور انشعاب موقت هیئات مذهبی به صورت رایگان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به مدت ۱۵روز از آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) صورت می گیرد .

رعایت فاصله مجاز (حداقل ۲۱۰سانتی متر )از سیم های برق حین برپایی خیمه های عزاداری،عدم نصب پرچم، پلاکارد و تبلیغات بر روی پایه های برق،عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز به هر نحو، عدم استفاده از روش های غیرفنی و غیر شرعی در تأمین برق، موجب خطرات جانی برای افراد خواهد شد،لذا تکایا و هیئت های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق،حتماً از ترمینال ها و پریزهای استاندارد استفاده نموده و تابلوهای ورودی برق از دسترس کودکان و محیط های مرطوب دور نگه داشته شود.

به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر، عزاداران حسینی هنگام حمل پرچم و علامت های مخصوص عزاداری و...به تأسیسات و شبکه های برق که از خیابان ها و معابر عبور کرده، توجه نمایند.

ممانعت از بارگیری، یاتخلیه بار و جابه جایی اجسام توسط جرثقیل زیر شبکه های برق ضروری است.

در عین حال خواهشمند است به منظور تأمین روشنایی مکان های مذکور از لامپ ها و پروژکتورهای روشنایی LED و SMD (فوق کم مصرف) استفاده و پس از پایان مراسم نسبت به خاموش کردن کلیه تجهیزات برقی، اقدام نمایند.

این شرکت از مشترکان و ذینفعان برق دعوت می کند ضمن صیانت از منبع ارزشمند انرژی در اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق یاری رسان این شرکت باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات تماس بگیرند، کارکنان این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان هستند.

علیرضا علیزاده

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز