رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان:

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران امروز در زنجان به پایان می‌رسد

۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۵۴۷۳۳
چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران امروز در زنجان به پایان می‌رسد
مهدی مرادی: حضور چند ملی پوش زنجانی در اردوی تیم ملی و سرمربی زنجانی آن نشان از پیشرفت بالای این ورزش در بخش بانوان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهدی مرادی با اشاره به اینکه برنامه‌های هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود، اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی مهیای حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندنزی می‌شوند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از چند روز گذشته در زنجان آغاز شد، تصریح کرد: حضور چند ملی پوش زنجانی در اردوی تیم ملی و سرمربی زنجانی آن نشان از پیشرفت بالای این ورزش در بخش بانوان دارد.

وی با بیان اینکه این اردو تا ۲۷ شهریور به سرمربیگری و مربیگری آذر همایون پور و مهری یوسف زاده در مجموعه ورزشی انقلاب ادامه دارد، ابراز کرد: لیلا عباسی، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری از زنجان در این مرحله از اردوهای آمادگی حضور دارند.
مرادی در پایان با اشاره به اینکه چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به میزبانی زنجان برگزار شد، گفت: کاروان ورزشکاران ایرانی از چهارم مهرماه در چهار گروه به بازی‌های پاراآسیایی اندونزی اعزام خواهند شد.
نظر شما
پرونده ویژه