با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر مدعوین:

کمیته ی علمی ، اجرایی "طرح نماد" تشکیل جلسه داد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۵۰۶
کمیته ی علمی ، اجرایی طرح نماد تشکیل جلسه داد
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان دلیل اصلی گرفتاری دانش آموزان به آسیب های اجتماعی و خصوصا اعتیاد را تاثیر دوستان ناباب و نداشتن مهارت نه گفتن دانست و ابراز داشت: در این راستا طرح نماد به عنوان یکی از موفق ترین و اثرگذارترین برنامه های پیشگیرانه در برابر آسیب های اجتماعی می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کمیته ی علمی ، اجرایی "طرح نماد" با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر مدعوین در سالن غدیر اداره کل تشکیل جلسه داد.
در ابتدای این جلسه مریم رشتچی با اشاره به هدف کاهش 25 درصدی آسیب های اجتماعی در برنامه ششم گفت: آموزش و پرورش بهترین مکان برای آموزش ، آگاهی دهی و کاهش آسیب های اجتماعی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان دلیل اصلی گرفتاری دانش آموزان به آسیب های اجتماعی و خصوصا اعتیاد را تاثیر دوستان ناباب و نداشتن مهارت نه گفتن دانست و ابراز داشت: در این راستا طرح نماد به عنوان یکی از موفق ترین و اثرگذارترین  برنامه های پیشگیرانه در برابر آسیب های اجتماعی می باشد.

در ادامه ذبیح اله تاراسی ضمن ارائه مطالبی در مورد برنامه ها وفعالیت های انجام گرفته در مورد مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و آمار مدارس گفت:  طرح نماد و گستردگی اجرای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زمانی معاون مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز ضمن ارائه آمار از وضعیت آسیب های اجتماعی استان با مولفه های اعتیاد ، خشونت و ... متذکر شد: طرح نماد برای افزایش کیفیت زندگی دانش آموزان طراحی شده است.

همچنین  صادقی نماینده ی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به انجام مطلوب برنامه های پیشگیری اولیه در دانشگاه اشاره نمود و بر اجرایی شدن بدون نقص و عدم موازی کاری در این مورد تاکید نمود.

در پایان عباس غیاثی رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان نیز به نمایندگی از سفیران طرح نماد خاطر نشان کرد: حضور و همکاری سایر دستگاه های مسئول در این طرح ما را در اجرای هر چه مطلوب تر آن یاری خواهد نمود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز