مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس استان:

در سال تحصیلی جدید ۱۹۴ هزار و ۱۸۶ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان حضور می‌ یابند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۵۶۱۴۴
در سال تحصیلی جدید ۱۹۴ هزار و ۱۸۶ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان حضور می‌ یابند
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در آموزشگاه مهدیه ناحیه دو استان ابراز داشت:در سال تحصیلی جدید 194 هزار و 186 دانش‌آموز در مدارس استان زنجان حضور می‌یابند
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسؤولان استانی در آموزشگاه مهدیه ناحیه دو استان زنجان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان زنجان گفت: از ماه‌ها قبل آموزش و پرورش در حال تدارک برای سال تحصیلی جدید بود.

مریم رشتچی با اشاره به اینکه زنگ مهر با هفته دفاع مقدس و ماه محرم مقارن شده است؛ بیان کرد: این فرصت خوبی است تا آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان اقدام کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برنامه‌های تربیتی مختلفی را برای سال تحصیلی در نظر دارد؛ عنوان کرد: این برنامه‌ها در طول سال و با رویکرد ترویج فرهنگ عاشورایی در مدارس اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سال تحصیلی در استان زنجان در 2 هزار و 444 آموزشگاه آغاز می‌شود؛ افزود: در سال تحصیلی جدید 194 هزار و 186 دانش‌آموز در مدارس استان زنجان حضور می‌یابند که در مقایسه با سال گذشته افزایش 10 هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی روی داده است.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار و 261 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در مدارس استان زنجان در نظر گرفته شده است؛ گفت: با وجود محدودیت‌ها سال تحصیلی جدید با ساماندهی‌های در نظر گرفته شده در مدارس استان زنجان آغاز می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز