سرمربی و سرپرست تیم دوچرخه‌سواری ایران در جاکارتا:

ورزشکاران ما به دلیل عدم اجازه میزبان برای تمرین بیشتر دچار افت فنی شدند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۶۴۳۷۹
ورزشکاران ما به دلیل عدم اجازه میزبان برای تمرین بیشتر دچار افت فنی شدند
فرهاد عصفوری با اشاره به نتایج کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی حاضر در بخش دوچرخه‌سواری در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی، اظهار کرد: از کاروان ایران در این بخش تنها مهدی محمدی روز گذشته موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرهاد عصفوری با اشاره به نتایج کسب شده توسط ورزشکاران ایرانی حاضر در بخش دوچرخه‌سواری در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی، اظهار کرد: از کاروان ایران در این بخش تنها مهدی محمدی روز گذشته موفق به کسب مدال برنز شد.

سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان ایران با گلایه از اینکه میزبان این دوره از مسابقات از روز نخست همکاری لازم را نه تنها با تیم ایران بلکه با همه کشورها نداشته است، تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی به لحاظ فنی دچار افت شدند، چرا که در روز تنها 2 ساعت اجازه تمرین داده شده بود.

وی با بیان اینکه ورزشکارهای ایرانی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان در تمرینات حتی رکوردهای داخل کشور را نیز تکرار نکردند، ابراز کرد: تمرین دو ساعت در روز موجب شد تا ورزشکاران عملکرد چندان مطلوبی نداشته باشند.

عصفوری با اشاره به اینکه جز مهدی محمدی از زنجان که مدال برنز کسب کرد، دیگر ورزشکاران در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: افزون بر موراد فوق که بر روی عملکرد ورزشکاران تاثیرگذار بود، کلاس‌بندی مسابقات نیز سختگیرانه بود و  ایرانی‌ها در گروه‌های سختی به مصاف حریفان خود رفتند.

سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان ایران در پایان با تاکید بر اینکه کشورهایی چون مالزی و ژاپن و کره جنوبی هزینه و سرمایه‌گذاری کلانی  کرده بودند و با دست پر به این مسابقات آمده بودند، اظهار کرد: امکانات و تجهیزات ما قابل قیاس با دیگر کشورها نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز