با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان:

بیست‌ و یکمین دوره ی انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس استان زنجان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۶۸۴۵۲
بیست‌ و یکمین دوره ی انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس استان زنجان برگزار شد
بیست‌و یکمین دوره ی انتخابات دانش‌آموزی در مدارس استان زنجان صبح امروز و با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان برگزار شد تا دانش‌آموزان یک هزار و 700 مدرسه استان زنجان برای آینده خود تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمود عباسی در این برنامه با اشاره به اینکه در بیش از یک هزار و ۷۰۰ مدرسه استان انتخابات همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: این انتخابات از سوم ابتدایی تا پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

محمود عباسی با اشاره به اینکه بسته به تعداد دانش‌آموزان شورای دانش‌آموزی در مدارس متشکل از پنج تا ۹ عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هستند، بیان کرد: سال گذشته در ۹۷ درصد آموزشگاه‌های واجد شرایط انتخابات برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در انتخابات سال گذشته ۱۳۷ هزار رأی اخذ شده است، بیان کرد: 18 هزار و 418 نفر در سال گذشته در انتخابات شورای دانش‌آموزی شرکت داشتند که 8 هزار نفر به عنوان اعضای شورای مدارس انتخاب شدند.

عباسی با بیان اینکه هر شورایی متشکل از 19 انجمن است، اضافه کرد: 7 هزار انجمن در مدارس سرتاسر استان زنجان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به بالا بودن کمیت شوراهای دانش‌آموزی در مدارس استان زنجان گفت: باید در زمینه کیفیت این شوراها نیز فعالیت کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه باید به دانش‌آموزان حق انتقاد و ارائه راهکار داده شود، افزود: باید اشتباهات دانش‌آموزان را به آنان گوشزد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز