مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

ورزش کم هزینه‌ترین ابزار کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۷۰۷۳۴
ورزش کم هزینه‌ترین ابزار کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است
مسیح اله سلطانی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان زنجان، با بیان اینکه دولت سیاست های مختلفی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی دنبال کرده است، اظهار کرد: حوزه سلامت، آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی سه مقوله مهمی بوده که پیگیری شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ وی با اشاره به اینکه باید رابطه نزدیکی بین این سه موضوع ایجاد کرد، افزود: بررسی ها نشان می دهد در این راستا مشکلاتی داریم و باید با تکیه بر بخش های کم هزینه، مسائل را اولویت بندی کنیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه استقبال از ورزش در کشور پایین است، یادآور شد: باید برای بهبود این شرایط ظرفیت تمامی دستگاه هایی اجرایی بکارگیری شود و مناطق حاشیه نشین مورد تاکید و اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به بلااستفاده بودن نوبت صبح فضاهای ورزشی، تاکید کرد: 80 درصد فضاهای ورزشی در نوبت صبح بلااستفاه هستند که می توان با انعقاد تفاهم نامه های مورد نیاز نسبت به استفاده بهینه از این فضاها اقدام کرد.
سلطانی با بیان اینکه هر دستگاه دولتی که در مناطق حاشیه نشین فضایی دارند باید بکارگیری صحیح کنند، افزود: هر دستگاه دولتی که دارای فضاهای مختلف فرهنگی، ورزشی و.. است، آمادگی داریم آن را تجهیز کنیم و این فضاها برای ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی آن منطقه بکارگیری شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز