اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طارم :

برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان طارم

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۲:۵۱
کد خبر: ۷۷۷۹۷۷
برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان طارم
شعبانی مسئول برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از ٢٦ آبان ماه به مدت ١٠ روز صبح ها از ساعت: ١٠ الی ١٣ و بعدازظهر از ساعت ١٥ الی ١٨ در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب بر آماده بازدید علاقمندان و دوستداران علم و فرهنگ و ادب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نمایشگاه کتاب را به مناسبت بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را صبح روز شنبه مورخ٩٧/٨/٢٦ با حضور جمعی از مدیران دستگاههای دولتی شهرستان در گالری مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی شهر آب برافتتاح نمود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم نمایشگاه کتاب را  به مناسبت بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را صبح روز شنبه مورخ ٩٧/٨/٢٦ با حضور جمعی از مدیران دستگاههای دولتی شهرستان در گالری مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی شهر آب برافتتاح نمود.

 در این نمایشگاه ٣٨٠عنوان کتاب با مضامین علمی – دینی ، قرآن ، ادبیات ، کودک ، تاریخی ،عرفان ،هنری، و با ٣٠در صد تخفیف در معرض دید بازدید کنندگان و علاقمندان حوزه ادب و قلم  قرار می گیرد.

شعبانی مسئول برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از ٢٦ آبان ماه به مدت ١٠ روز صبح ها از ساعت: ١٠ الی ١٣ و بعدازظهر  از ساعت ١٥ الی ١٨  در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب بر آماده بازدید علاقمندان و دوستداران علم و فرهنگ و ادب  خواهد بود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز