مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

ضرورت خودامدادی در جامعه ترویج فرهنگ

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۶:۱۴
کد خبر: ۷۸۲۳۴۷
ضرورت خودامدادی در جامعه ترویج فرهنگ
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بیان داشت: اقدامات کلی و فراگیر همیشه در دو محور هستد محور اول امکانات و تجهیزات و بودجه است دومین محور مهم ترین محور، که نیروی انسانی است همه ما می دانیم که محور توسعه انسان است که از تجهیزات کمک می گیرد کشورهای توسعه یافته امکانات را بعدها فراهم می آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسیح الله سلطانی، در مانور زلزله در هنرستان مهدوی، گفت: شما دانش آموزان آینده کشور را می سازید شعار امسال مانور مدرسه ایمن ،جامعه تاب آور است که محله محور کار می کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بیان داشت: اقدامات کلی و فراگیر همیشه در دو محور هستد محور اول امکانات و تجهیزات و بودجه است دومین محور مهم ترین محور، که نیروی انسانی است همه ما می دانیم که محور توسعه انسان است که از تجهیزات کمک می گیرد کشورهای توسعه یافته امکانات را بعدها فراهم می آورند.

وی در پایان خطاب به مسئولان آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: برای دانش آموزان سرمایه گذاری کنید چون دانش آموزان آینده سازان کشور هستند.

سلطانی ضمن تشکر از دانش آموزان بابت کمک به اجرای برنامه گفت: اهمیت برگزاری این مانور ها این است تا ما بتوانیم آموزش لازم را به جامعه هدف که عموم مرذم است ارائه دهیم.

وی افزود: زمانی ما جامعه تاب آور خواهیم داشت که آموزش های لازم را به جامعه هدف آموزش داده باشیم و بایستی  فرهنگ خود امدادی را در سطح کشور رایج کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز