در دیدار اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان زنجان؛

استاندار زنجان: زنجانی ها در کشورهای دیگر ، بخش فناوری اطلاعات را فرماندهی می کنند

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۶:۰۷
کد خبر: ۷۸۷۰۴۷
استاندار زنجان: زنجانی ها در کشورهای دیگر ، بخش فناوری اطلاعات را فرماندهی می کنند
استاندار زنجان با بیان اینکه به استفاده از توان بخش خصوصی عملا اعتقاد دارم، گفت: باید بسترهای لازم برای حمایت جدی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تشویق فعالین بخش خصوصی در استان زنجان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در دیدار اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ جغرافیایی در شعاع 400 کیلومتری بیش از نیمی از ثروت کشور قرار گرفته است، افزود: باید چرخه صنعت در استان زنجان گسترش یابد و در حوزه گردشگری نیز نیازمند اقدامات جدی برای طولانی‌تر نمودن ساعات اقامت مسافرین در استان زنجان هستیم.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای استان زنجان در حوزه ها و بخش های مختلف، تاکید کرد: زنجانی ها در کشورهای دیگر بخش دانش IT و فناوری اطلاعات را فرماندهی می کنند لذا باید با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی، از این توان استان نیز بهره گیری مناسب تری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: با استفاده از زمینه های موجود در حوزه برق فشار قوی و با راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات در زنجان می توان اقدامات زودبازده و اشتغالزای فراوانی در این بخش ها انجام داد.

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت اولویت بندی پروژه ها در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری باید پروژه های استان اولویت بندی شود و با بهره گیری از توان بخش خصوصی، نسبت به افزایش اعتبارات جذب شده در استان اقدام کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز