فرماندار ایجرود:

دولت به جوانان بعنوان آینده سازان کشور، نگاه ویژه ای دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۳:۴۴
کد خبر: ۷۸۸۱۲۳
دولت به جوانان بعنوان آینده سازان کشور، نگاه ویژه ای دارد
نشست صمیمی جوانان شهرستان ایجرود با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ایجرود و مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار ایجرود در نشست صمیمی با جوانان این شهرستان که با حضور دکتر خاتمی ، نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی و  دکتر خلیلی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت :جوانان آینده سازان کشور هستند و باید فرصت لازم برای بروز استعدادهای این قشر در جهت پیشرفت و ترقی جامعه فراهم شود.

توحید سلیمی با اشاره به مسائلی همچون هویت، ازدواج ، اشتغال و مسکن جوانان گفت : این مسائل از جمله مواردی است که جزو دغدغه‌های اساسی مسئولان کشور به شمار می‌رود و باید با برنامه‌ریزی منسجم در جهت حل این موضوعات حرکت کنیم .

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد گفت : ورود و همکاری سمن ها در امورات جامعه همواره یاری گر دولت و بازوان اجرایی دولت در اجرای برنامه های مختلف بوده است .

فرماندار ایجرود ، موضوع اشتغال جوانان را یکی از دغدغه‌های مسئولان شهرستان دانست و افزود : بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کم‌ بهره اشتغال روستایی و عشایری به جوانان شهرستان اعطا شده است.

مهندس سلیمی با تأکید بر لزوم حمایت از نیرو و تفکر جوانان در امورات جامعه گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در اتاق فکر اجتماعی شهرستان و فعال سازی مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی از جمله مواردی است که در جهت حمایت از جوانان اجرایی شده است .

وی در خصوص استفاده از ظرفیت صنایع شهرستان نیز گفت : همه صنایع و کارخانجات شهرستان باید در راستای مسئولیت اجتماعی خود یاری گر ورزشکاران شهرستان باشند .

 دکتر خاتمی، نماینده مردم شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: اعتبار شهرستان‌های ایجرود و ماه نشان در چندین سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان ضعیف دیده شده است و نیاز به تقویت اعتبارات احساس می‌شود .

دکتر خاتمی افزود : در راستای ارتقا نشاط اجتماعی، پیاده روی خانوادگی هم جزو برنامه هایی است که باید در سطح شهرستان پیگیر برگزاری آن بود.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات را باید طوری تقسیم کرد که پتانسیل های شهرستان هم تقویت شود گفت : ایجرود در زمینه مسائل ورزشی پتانسیل‌های بالایی دارد و باید با استعدادیابی راه را برای پیشرفت جوانان هموار کرد .

دکتر خاتمی افزود : امیدواریم  به جایی برسیم که استعداد جوانان شهرستان شکوفا شده و شاهد حضور جوانان ایجرود در مسابقات جهانی و بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست با اشاره به صنایع موجود شهرستان گفت : کارخانجات موجود در شهرستان در امر اشتغال جوانان تاثیر گذار بوده‌اند و امید می‌رود در بحث ورزش های همگانی نیز یاری گر شهرستان باشند.

 دکتر خلیلی با تأکید بر لزوم همکاری جدی و تنگاتنگ میان اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گفت : با استفاده از فضاهای ورزشی آموزش و پرورش می‌توان فضاهای بیشتری را برای ورزش جوانان اختصاص داد .

وی از اختصاص اعتبار برای برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در شهرستان ایجرود خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز